Storleken HAR betydelse...

Wibbe

Tidsoptimist!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gefle
Hoj
GSX-R 1100 '91 från början..., S.P.S.B. 1200 turbo '89-'95, FYM 107, GSX-R 1100 '91 orginal, visstja en Sachs Compact oxo!
...för vem vill ha den där lilla när det finns en större brevid??? :D


...jaja, den ska få plats oxo! :va

fan, för stor bild...
 

Bifogat

  • tur.jpg
    tur.jpg
    54.2 KB · Visningar: 305
Last edited:

don_tomazo

Går bra, en ägare.
Gick med
28 Oct 2005
Ort
Ja
Hoj
Honda
Även på sporthoj.com har storleken betydelse. Du kan inte posta för stora bilder :hihi
 

Wibbe

Tidsoptimist!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gefle
Hoj
GSX-R 1100 '91 från början..., S.P.S.B. 1200 turbo '89-'95, FYM 107, GSX-R 1100 '91 orginal, visstja en Sachs Compact oxo!
haha...efter lite massage blev den mindre....
 

Jimsan

fort är skoj
Gick med
7 Oct 2003
Ort
Hemma
Hoj
Ingen
Nä precis, vem fan vill ha nåt som där står volvo på.

Hoppas det blir bra, återkom med rapport :tummenupp
 

Moddis

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2005
Ort
Luleå
Hoj
KTM 990 Adventure R, Gsxr 750 Turbo dragrace moppe 8,95/266
...för vem vill ha den där lilla när det finns en större brevid??? :D


...jaja, den ska få plats oxo! :va

fan, för stor bild...


Jag kan ta den lilla för en 500:- om den funkar fint :)
 

Wibbe

Tidsoptimist!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gefle
Hoj
GSX-R 1100 '91 från början..., S.P.S.B. 1200 turbo '89-'95, FYM 107, GSX-R 1100 '91 orginal, visstja en Sachs Compact oxo!
Jag kan ta den lilla för en 500:- om den funkar fint :)

haha...nädu, från ny använd endast ca 8 repor...bättre bud! Nää, frxtn, den hamnar på bra att ha hyllan, nån som är sugen på en 1186 kubikare när jag byter till turbo i gathojjen?! Säljes eventuellt till rätt pris, finns inte sååå mycket mer att göra på motorn förutom kubiken.
 

ulf_lundin

Ge f-n i att ändra här !
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R 1200 GS, XR600
Vad är det för två agg och ungefär vad orkar dom med i effektväg ? Nyfiken.
/u
 

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Vad är det för två agg och ungefär vad orkar dom med i effektväg ? Nyfiken.
/u

På A svarar jag :
-Den Mitsubishi TD04HL-19T/7 Vinklat som jag ville handla av vibbe som som han ville behålla...
Det andra ser ut att vara en KKK27

Effektmässigt på rätt motor...
Mitsu ~350hk
KKK ~450hk

Rubrikraden för bara tankarna till ordspråket:
Hellre liten å rapp än stor å slapp...:D

...för vem vill ha den där lilla när det finns ..

Eftersom metaforerna ligger i luften så väljer jag den lilla späda tjejen framför suggan...:)
 
Last edited:

Wibbe

Tidsoptimist!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gefle
Hoj
GSX-R 1100 '91 från början..., S.P.S.B. 1200 turbo '89-'95, FYM 107, GSX-R 1100 '91 orginal, visstja en Sachs Compact oxo!
Helt rätt, fast KKK'n är en hybrid, litet avgashus för bättre spoolup. Ärligt talat vet jag inte vilka komponenter den består av. Mitt krav var att den skulle orka med 400-450, och den ska maxa vid 500 hk enligt Christer.
ska se om jag hittar nån bild.
 

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Helt rätt, fast KKK'n är en hybrid, litet avgashus för bättre spoolup..

Kan nog bli en trevlig kombination! 500hk är säkert ingen omöjlighet om man kan få ( det relativt lilla ) avgashuset att inte stalla för djäkligt..:tummenupp
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top