storlek på skinnstället????

storlek 52, 54,56 bör väl passa.

Iväg o prova hos en firma som du vet är sniken, dom brukar ju inte va så svåra o hitta.

Sen så köper du en storlek som du inte får in magen i, så har du batnings/tränings motiveringen given! :)

/ Hannes

du låter som en 52 om du vill ha en rejsig passform och en 54 för mer ledig.

Tror också på storlek 52.

Jag är ca 183 lång, och väger 75 kg.
Jag har ett raceställ storlek 50, som sitter som målat på mig. :yoparty

korpe skrev:
Tjena på er grabbar och flickor! nu är det så att jag ska köpa hoj å tänkte höra med er först om ni vet hur fan man tar reda på vilken storlek man har utan att åka in till försäljaren å prova (tänkte köpa beg) som jag 185cm lång å lite fläsk hänger det ju men jag jobbar på det hahaha
ha det bra nu hej

Du måste praktiskt taget åka till en återförsäljare och provva för att få ett som sitter fint.

Jag har kondompassning på mitt Dainese-raceställ. Är 182cm lång och väger ca 80kg och det är på fitthåret att det räcker till på längden, vilket jag tycker är det svåraste att töja ut i ett ställ. passformen förändras ju efter din kropp ju mer du använder det. Detta skall man tänka på om du köper beg av någon som är fet och du är smal, då kommer det aldrig att passa kanske trots att det vart rätt strl från början. :confused:

Vet ej hur det är med storlekar på andra märken, jag har kört Dainese i hela mitt liv och tänker fortsätta med det oxå, dessa ställ rockar nämligen hårdast! ;)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti