Storlek arbetsbyxor

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
tjenna är 192 cm väger runt 83kg har 34 i längd 32 i midja men för muskliga lår för att få plats i 34/32 jeans.
Vad är rätt storlek på arbetsbyxor? har c48 nu men dom är korta i benen och sprack i gylfen så lite större ska det va.

Fattar inte hur storlekarna funkar och har inte tid att prova sk bara rycka åt mig ett par hos grossisten imorn.

Vad du vill ha ut är att du är en stor, stark, muskulös kille med så stor k*k att byxorna spricker?

Dessutom har du snickar/arbetsbyxor.. någon har läst tjejtråden :tummenupp :hihi :tuttar

Vad du vill ha ut är att du är en stor, stark, muskulös kille med så stor k*k att byxorna spricker?

Dessutom har du snickar/arbetsbyxor.. någon har läst tjejtråden :tummenupp :hihi :tuttar

Tänkte just säga det. Påminner lite om IronMikes omisskännligt narcissistiska retorik :D

193cm och 83kg låter inte jättekralligt, är själv lika lång men väger ca 90kg och är långt ifrån krallig. c150 eller c152 skulle jag tagit om jag vore dig. Har det själv i storlek på Fristads snickarbyxor. Tror Jobman har lite mindre storlekar.

Vfan C48. Jag är 174cm 72kg och C48 sitter som en smäck, på dig måste dom ju se ut som ett par speedos:D

JA :D sen kom jag på att jag måste hitta rätt strlk, så jag va tvungen att lägga till den dellen för att se hur det tog skruv:yoparty
tack ivil för seriösa tipset ska beställas imorn.

193cm och 83kg låter inte jättekralligt, är själv lika lång men väger ca 90kg och är långt ifrån krallig. c150 eller c152 skulle jag tagit om jag vore dig. Har det själv i storlek på Fristads snickarbyxor. Tror Jobman har lite mindre storlekar.
är inte det minsta krallig, snarrare spinkig men midje måttet är ändå mindre än låren.

Last edited:
Back