Stora Körtråden, läs igenom tipsen! "KHR"

Jodå, du hade stavat det rätt, inklusive ett stort C på slutet ;-)

Själv överlever jag förståss utan middag ibland, men som ansvarsfull familjefar måste man ju se till att de andra blir utfodrade... satsar på att inte jobba för sent, och att norrmännen har rätt om vädret på torsdag...

Verkar bli bra väder imorgon enligt yr.no
Måste köra in så många mil som möjligt innan onsdag, hade vart kul om nån ville göra mig sällskap:rolleyes:

Hur ser det ut i helgen nu då? Kasst väder såg jag att de skulle bli illa!

Solen skiner, fåglarna kvittrar... nån som skall ut ikväll? Om det är nån som är med, så svänger jag förbi ST1 vid utfarten mot Fjärås klockan 8.

Brum brum.

Lunna vägen förbi gräppås är ny grusad, inte bara kanten utan hela vägbanan

Den vägen undviker jag gärna numer efter ett besök på asfalten förra sommaren. Är ju onaturligt mycket grusad:gnissla

Nån som vill ta en liten tur imorgon? Just haft hojen inne på 100 mil service så nu är det bara att tuta och köra:yoparty

Nu ska det vara sol i flera dagar! Jag har hittills bara kört solo! Vill åka me några goa gubbar! Dra ihop en dag och ut å köra lite kanske?

Körning imorgon torsdag 2/6
Samling kl 11.00 vid torget i Kungsbacka.

Tänder grillen vid hemkomst.
Kom gärna förbi hemma vid mig efter körningen och grilla. Även om du inte kan vara med och köra på dagen.

Nu ska det vara sol i flera dagar! Jag har hittills bara kört solo! Vill åka me några goa gubbar! Dra ihop en dag och ut å köra lite kanske?

Körning imon, samling på torget kl 11.

Du kan ju hänga på ifall du vill:tummenupp

Dax att delta!

Smsa mig gärna vid planerade träffar för K.H.R!
Helgkvällar är att föredra då jag jobbar kväll mån-tors i götet..
Mc-pendlar iofs! :yoparty -så efter 21.30 på arbetsdagarna sitter jag garanterat på hojen glad i hågen på väg ner mot kba!!

Mvh
Philip 0768882005

Tackar och bugar! Jag hade gärna joinat kvällens åk! Har redan luftat bullen idag med diverse ärenden runt KBA så hon står utanför på gården. Dock har jag oansvarigt släppt ut fruämnet på ett illavarslande 25års firande med sina väninnor. Så jag är låst på hemmafronten med sovande lillpöjken. Vad sägs om lördag eller söndagskväll vid väder? söndagen skall ju bli kanonväder hela dagen:-)

Tackar och bugar! Jag hade gärna joinat kvällens åk! Har redan luftat bullen idag med diverse ärenden runt KBA så hon står utanför på gården. Dock har jag oansvarigt släppt ut fruämnet på ett illavarslande 25års firande med sina väninnor. Så jag är låst på hemmafronten med sovande lillpöjken. Vad sägs om lördag eller söndagskväll vid väder? söndagen skall ju bli kanonväder hela dagen:-)

På söndag eftermiddag/kväll då är jag på om det blir något:

Jag är fri från 19.00tiden då fruämnet kommer hem från helgskiftet. Möter er där det passar! Bara skicka ett mess till min lur med besked i god tid - 0768882005
Mvh Philip

Jag tycker det är lite dött här!
Ingen som är sugen på att åka hoj eller?
Lite mer hojåkning framöver tycker jag, någon likasinnad?

Kanske åker med en sväng, ska jobba lite så får se om jag hinner :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...