Stora Körtråden, läs igenom tipsen! "KHR"

Lördag??? imorgon e de Fredag och den är RÖD då e man ledig så köra imorgon :)

Vad sägs om en sväng upp till ducati-handlaren i Allingsås nån dag? Har hypermotarden i mina köpetankar och skulle väldigt gärna vilja testa den. Hoppas du/ni vill göra mig sällskap:tummenupp

Vad sägs om en sväng upp till ducati-handlaren i Allingsås nån dag? Har hypermotarden i mina köpetankar och skulle väldigt gärna vilja testa den. Hoppas du/ni vill göra mig sällskap:tummenupp

Om vi kör efter 12 Maj så är jag på! Då får jag köra vad jag vill :):rolleyes:

Kvällstur någon? Jag drar från Onsala vid 7:30 eller så. Inga särskilda planer, kanske en tur runt Lygnern och se hur den vägen ser ut i år?

Kvällstur någon? Jag drar från Onsala vid 7:30 eller så. Inga särskilda planer, kanske en tur runt Lygnern och se hur den vägen ser ut i år?

Kvällen är tillägnad fiske.

Men Lygnern är rätt fräsch i år, dock är länken mellan söder och norrsidan totalt tjälskadad, men det är bara att ta det lugnt där. Med motard är det säkert bekvämt också :D

Kvällen är tillägnad fiske.

Men Lygnern är rätt fräsch i år, dock är länken mellan söder och norrsidan totalt tjälskadad, men det är bara att ta det lugnt där. Med motard är det säkert bekvämt också :D

Körde där för 2 veckorsen såg inga fel alls på vägen där????

Säker på att du var vid rätt sjö?? Östra sidan av lygnern som binder samman söder och norr va kass sist jag körde där, eller har dom asfalterat om nyligen?

Tjena ! Inte varit så aktiv här nu :P Blev medlem i augusti här förra året men hann aldrig hänga med på ngn tur...

Nu skall det bli kanon väder i helgen ...

Någon som vill köra ? Så man kan träffas o "lära känna " varandra :)

Är sugen på lite körning imorgon kanske kan bli några som möts upp :)

Säker på att du var vid rätt sjö?? Östra sidan av lygnern som binder samman söder och norr va kass sist jag körde där, eller har dom asfalterat om nyligen?

Nej ingen ny asfalt men tyckte den var helt okej sist iallafall

Last edited:
Jag skall nog ta mig ut vid tillfälle, men vet inte när. Blir antagligen en kvällstur som vanligt, ifall nån vill hänga på?

Jag drar en sväng efter middan ikväll, om nån vill hänga på så kan vi ses vid ST1, på vägen ut mot Fjärås, strax efter 7?

Jag drar en sväng efter middan ikväll, om nån vill hänga på så kan vi ses vid ST1, på vägen ut mot Fjärås, strax efter 7?

Funderar på att köra lite grus, men är öppen för förslag :)

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing