Stora Körtråden, läs igenom tipsen! "KHR"

Kul körning idag gubbar! Vi var 5 hojar runt Lygnern, riktigt gött! :tummenupp:yoparty

Lite surt för Mr.Dude dock, han kom inte riktigt runt hela Lygnern :gnissla Eftersom han kör KTM så han blev tvungen att lämna hojen längs med vägen och sen hämta den med kärra :gnissla

Kul körning idag gubbar! Vi var 5 hojar runt Lygnern, riktigt gött! :tummenupp:yoparty

Lite surt för Mr.Dude dock, han kom inte riktigt runt hela Lygnern :gnissla Eftersom han kör KTM så han blev tvungen att lämna hojen längs med vägen och sen hämta den med kärra :gnissla

Det som är mer förvånande är att dina gamla fiskebåt från 1700-talet fortfarande fungerar nu inne på 2000-talet :gnissla

Körning idag? Kl 16, torget? Verkar ju dra in en del moln nu, men håller sig solen framme så gasar jag gärna lite i eftermiddag. Sticker ut själv nu iaf.

Jag står antagligen på torget kl 16. Väntar i 5-10 min sen kör jag själv :tummenupp:)

Ingen som vill köra idag? Sticker ut själv om en timme eller nått annars.

Tack för körningen idag. Grym tur:tummenupp

:tummenupp

Japp riktigt sköna vägar. Måste vänja mig vid den lilla tanken jag hur nu jämfört med 125an så jag tar med mig mer bensinpengar nästa gång :gnissla Tackar för lånet zTx :tummenupp

Kul att ni gillade dem. A det där med liten tank är inte så kul. :rolleyes:
Kanske kan vi turas om med 5 liters dunken i ryggan!? :-p

Last edited:
Annars får väl jag ta med sidoväskorna nästa gång och trycka i ett par urtvättade bag-in-box fyllda med bensin... :yoparty

Köra??

Köra idag?

Jag står en stund på torget runt kl halv 5 ifall någon är sugen på att åka:tummenupp

Körning på Lördag

Körning Lördag 1/5 medellång/lång tur. Torget Kba 08.45.
Avresa 09.00

Kommer att bli fika under turen för en billig penning.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti