Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Idag blir jag besviken om jag inte möter massa hojar i Göteborgsområdet, det är dags nu! :banana

Trofan det är dött ute, det är ju Mars månad. bara för att det är någon +grad, så är det fortfarande kallt i backen och dåliga vägar.

Jag kör rätt mycket, drygt 200 mil hittills i år. Det vore kul att ha lite sällskap, få lite tips på roliga vägar och sånt. Det spelar ingen roll om du kör 125:a, sporthoj, custom eller annat. Jag kör på vad som helst, grusväg, asfalt, motorväg, landsväg, gata. Stanna för att fika är väl mest tidsslöseri men jag kan övertalas.

Skicka privmeddelande med e-postadress och/eller mobilnummer.

/rob

Skall vi försöka få till en stor körning på Lördag, sägs ju att det skall vara bara väder.
GP kl. 12.00?

Det är länge sen jag var med på en körning från gp nu.. Hur är det nu för tiden?
Brukar det vara bra uppslutning på helgerna?

Samma här det var åratal sen jag hängde på GP, sen har jag ju varit borta från hoj scenen ett antal år med :). Kanske dyker upp om vädret tillåter.

Jag var lite lockad att hänga på motardgrabbarna. Gruskörning är ju bra träning. Tills jag kollade på filmen. Det är inte grus, det är skog.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back