Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Heej!
Någon som är sugen att ta en tur ikväll? Vi tänkte köra vid 19 typ, Svara här om ni kan så kan vi mötas upp på Götaplatsen.

Vädret ska ju bli sämre imorgon eftermiddag så jag vill köra tidigare så man hinner med en redig runda.
Jag och en till sticker från Götaplatsen kl10.
Bara att hänga på om ngn vill köra goa vägar...

Har ju emigrerat till borås nu annars hade jag kört med dig Naken ;) e ju varmare väder nu än sist :D

En idé är att skriva här och kolla om någon skall ut och köra. Annars så är det ingen idé att dra dit.
Har själv vart där några lördagar, och det vart helt tomt.
Då får man ta en tur själv...

Last edited:
Fan vad tråkigt. Jag var själv aktiv en del här under 2007 och då var det jävligt bra drag på körningarna. Kan inte fatta att GP är tomt nu för tiden. Jag som hade planer på att köra upp en helg från Karlskrona bara för att träffa gamla kändisar.

Vi var ju några som höll i trådarna en gång i tiden.Kan ju vara så att det är en generation byte på g. Dom som är nya har inte fattat det än att det är Gp man ska träffas på ....Tråkigt om Mc kulten ska dö i gbg :död

Vi var ju några som höll i trådarna en gång i tiden.Kan ju vara så att det är en generation byte på g. Dom som är nya har inte fattat det än att det är Gp man ska träffas på ....Tråkigt om Mc kulten ska dö i gbg :död

Vi är kvar men håller till på bana numera :yoparty lite säkrare för där kör alla dårar åt ett håll :rofl
Men blir det hoj igen för väg så är jag på igen.

Trist :(

Ja man är väl för gammal :huvet

Vi är kvar men håller till på bana numera :yoparty lite säkrare för där kör alla dårar åt ett håll :rofl
Men blir det hoj igen för väg så är jag på igen.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla