Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Jag kommer va vi GP 12.. Bara antar att det kommer komma folk.. grymt väder. o kommer hålla i sig hela dagen :banana

Jag tänker ta hojen och åka till Anderstorp på lördag (uppehåll lördag, söndag blir det regn... enligt SMHI...) o stötta svensk RR :tummenupp

Någon som e sugen på o hänga med? Skulle va kul om man va flera, åtminstone på vägen dit. Planerar o lämna Gbg/GP vid kl.11 o planen e o va på plats i god tid före R600 kör sitt race...

PS. Tanken är o vika av in på v156 efter Härryda o köra över Hyssna/Svenljunga/Tranemo, dvs. INTE tråk-40:an över Borås!

Här e tidsschema: http://anderstorpraceway.net/?page_id=37

Mvh Dag

Last edited:
Är det någon som har kört i helgen, eller är det någon som skall ut idag??
Händer inte så mycket i denna tråd.

Håller med dig Johan, kass uppslutning i denna tråden.... De e väldigt synd eftersom de e många som kör själv. Jag ska ut i em. Någon som vill med? Samlas på StigsCenter kl.14 ?? GP e nog ingen bra ide pga av kortegerna.:)

Håller med dig Johan, kass uppslutning i denna tråden.... De e väldigt synd eftersom de e många som kör själv. Jag ska ut i em. Någon som vill med? Samlas på StigsCenter kl.14 ?? GP e nog ingen bra ide pga av kortegerna.:)

Ny anslutningsplats skulle uppskattas av mig iaf, jävla rödljus o skit för att komma ur GBG!

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back