Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

E själv ledig en vecka i stöten, det ni! Fast iofs bor jag på jobbet lika länge nästa vecka.. :(

jobb efter väderlek?? vore ett schysst upplägg! buss på chefen bara!

Last edited:
  • Gilla
Reaktioner: tcg
Äntligen är min påställd :banana Bara lite eljobb så är den färdig att köras!

För oss som jobbar idag... hur ser det ut imorn? Många som ska ut? GP 12 antar jag?

ska oxå försöka komma mig loss.. har en förkyld fyra-månaders här hemma så natten blir direkt avgörande för morgondagen:Bugar

Last edited:
Light cruise!

ska oxå försöka komma mig loss.. har en förkyld fyra-månaders här hemma så natten blir direkt avgörande för morgondagen:Bugar

tänkte dyker upp med sashi, opello och några fler på gp KL12 på lördag och vädrar av skinnställ/prova lite nya åk kanske???!!!!

Quinton:yoparty

Last edited:

Då är vi 2 om det fast mina är 2 år den ena har jävla hosta å den andra har feber .. :död

Vid lite mer eftertanke så kommer jag nog upp vid 12.

Nån sa till mig(zajtar) att det är när man försöker lära sig åka bakhjul som packboxarna går.... tränar du zajtar ;):tummenupp:tummenupp

hahahhah .. ne dom gick sönder efter jag hade legat bakom en bil som drog upp en massa skit från marken faktiskt :va....

Men det gör inget jag va ändå tvungen å byta styrlager . eller snarare du skulle göra det :krama

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT