Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Körning från GP tisdag 1 September 18:00.
Solen lyser glatt i Stenungsund nu, nya däck är på. Känns som vår! :banana

1. aBUSe me
2. Iceman
3. rpM650
4. NANO
5. TCG

Last edited:
Jag är på också. Nya däck här med och nya klossar fram:)

1. aBUSe me
2. Iceman
3. rpM650
4. NANO
5. TCG
6. Ässet76

Jag är inte bara en farbror, jag är även fotograf. Eftersom vädret är så fantastiskt idag kan vi ju passa på att plåta lite? Har någon tänkt stunta? I så fall tar jag även med mig videokameran eller vad dom numera kallas...:va

Wohoo =) Jag ska oxå köra! :yoparty:tuttar:arsele

1. aBUSe me
2. Iceman
3. rpM650
4. NANO
5. TCG
6. Ässet76
7: Majs

Några tankar att ha med sig idag Tisdag kl 18.
Det har regnat kraftigt några dagar. Trots solskenet är många skuggade områden fortfarande blöta (kanske i en kurva)
Jordområden som lutar mot väg är väldigt blöta och det kan finnas våtränder här och var över vägar (kanske i en kurva)

M.a.o är det en dålig dag att visa sig på styva linan. Jag vill slippa lyfta upp folk från diken igen.

slutar jobbet först 18 så e nog vid gp ca kvart över, hoppas ni kan vänta. för det lär ni få göra vid varje korsning också :tungan :krama
1. aBUSe me
2. Iceman
3. rpM650
4. NANO
5. TCG
6. Ässet76
7: Majs
8. Vince

Nån som kommer köra relativt lugnt idag? :tungan
Har bara kört själv innan och tog kortet i juni så är ju inte direkt erfaren som ni andra :), Sist men inte minst kör jag en trött gammal monster 600 :näsblod Hade iaf vart kul att köra med andra för en gång skull :tummenupp

Nån som kommer köra relativt lugnt idag? :tungan
Har bara kört själv innan och tog kortet i juni så är ju inte direkt erfaren som ni andra :), Sist men inte minst kör jag en trött gammal monster 600 :näsblod Hade iaf vart kul att köra med andra för en gång skull :tummenupp

Ingen fara..vi väntar in folk på strategiska ställen ifall det är ngn som inte vågar hålla samma tempo.
Själv kommer jag nog inte dra på så jättemkt heller. Har nya däck och bromsbelägg. Körde lite på fömiddan idag, får se om det räcker innan jag gasar på.

Nån hade räknat till 41(?) på strax innan det bar iväg!! (Kan ha hört fel eller om det var ett gäng som vek av DirEKt kanske!)

jag är svin nöjd med min nya hoj!!!!!!fan vad go den e o köra!!!!!!!!:yoparty:yoparty:banana:banana

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing