Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Jävla stjärtskinka! Nu hann man ju inte med idag heller... :( Jag får sluta göra så mycket om dagarna...

Tack för en grym körning idag! (lr snarare tack för att ni väntade vid varje korsning :D:D)

Visste inte om att det var något idag utan tänkte ta en tur i stan och öva lite på stadskörningen när jag passerade GP, men det här måste jag göra fler gånger! :yoparty:yoparty

Tack för en grym körning idag! (lr snarare tack för att ni väntade vid varje korsning :D:D)

Visste inte om att det var något idag utan tänkte ta en tur i stan och öva lite på stadskörningen när jag passerade GP, men det här måste jag göra fler gånger! :yoparty:yoparty

Kul att vi blev några stycken! Nu blev det val inte så många nya vägar den här gången, men vi kan blir duktigare på forskar in för nästa körning kanske?:va!

Är det nån som är sugen på att köra idag? Jag är leeeeeediiig:D

Tar till vara på dagen. Jobbar du kväll idag danne?

Det var sköj o hänga med för 1a gången. Kommer att åka med så mkt jag kan o det är jämt :banana

Ska försöka lära mig åka på bakhjul oxå såg coolt ut. Jag bara NJÖÖÖÖT av turen. Hoppas vi blir fler o fler så vi kan dominera vägarna.:tummenupp

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!