Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Jag skall åka till Härryda och lämna en sak. åker nu vid 16
( lämnandet tar 1 minut)
Kommer åka lite roliga vägar dit och efteråt så ring om du vill hänga på. :tummenupp

Jonas
0739 377 222

Jag skall åka till Härryda och lämna en sak. åker nu vid 16
( lämnandet tar 1 minut)
Kommer åka lite roliga vägar dit och efteråt så ring om du vill hänga på. :tummenupp

Jonas
0739 377 222

Det var så svalt intresse så jag drog ut lite tidigare och tog en sväng runt lyngnern. Av hjälmen på avataren att dömma så möttes vi precis vid hästgården vid helenedal eller vad det kan tänkas heta.

Det var så svalt intresse så jag drog ut lite tidigare och tog en sväng runt lyngnern. Av hjälmen på avataren att dömma så möttes vi precis vid hästgården vid helenedal eller vad det kan tänkas heta.

Det stämmer. :tummenupp
Antog att det var du. Kände igen hojen och skinstället från ditt garage.:D

Vi får åka tillsammans nästa gång istället.

Last edited:
Hallå!
Tänkte kolla när ni brukar köra under veckan? Vilka tider brukar ni köra, och när e fikat?

Hallå!
Tänkte kolla när ni brukar köra under veckan? Vilka tider brukar ni köra, och när e fikat?

Standardkörningarna är lördagar och söndagar klockan 12 på GP(Götaplatsen, vid Poseidon).
Skriv gärna här att du tänker vara där eller om du vill föreslå exempelvis klockan 13 på lördag så hakar säkerligen fler på.

Själv längtar jag efter mina nya kåpor så jag kan hänga med och köra snart igen! :banana

Standardkörningarna är lördagar och söndagar klockan 12 på GP(Götaplatsen, vid Poseidon).
Skriv gärna här att du tänker vara där eller om du vill föreslå exempelvis klockan 13 på lördag så hakar säkerligen fler på.

Själv längtar jag efter mina nya kåpor så jag kan hänga med och köra snart igen! :banana

Ok tack!
Men brukade det inte vara en massa folk som åkte förr? Man behövde knappast säga till innan utan man brukade bara dra dit så var det alltid en massa folk som skulle åka med!

Ok tack!
Men brukade det inte vara en massa folk som åkte förr? Man behövde knappast säga till innan utan man brukade bara dra dit så var det alltid en massa folk som skulle åka med!

Det var bättre förr :tungan

Verkar som om det inte alls är lika många körningar nu som det har varit tidigare...

idag var det helt ödelagt på GP vid 12 kan jag lova.. suck.. :va

nu åker jag ut en sväng iallafall åker väl för bi gp om nån e på e det bara att åka dit e där om 40 min

:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...