Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Om det här är skräpväder som är idag, då undrar jag hur det ska se ut för att vara fint? Är det 25+ och en lätt ljum bris som gäller eller? :tungan

Precis, bara det bästa duger åt mig! :tungan

Nej men jag la min tilltro på tv4vadret.se vilket visa sig vara en dum i ide :näsblod

Någon som ska till Falken och köra imorgon kväll?

Nån som är ledig i em o ska ut o köra nåt? Börjar torka upp men har lite svårt o bestämma mig om det blir nåt idag...

Nån som är ledig i em o ska ut o köra nåt? Börjar torka upp men har lite svårt o bestämma mig om det blir nåt idag...

Slutar vid fyra...hem, ta hand om mig själv lite, sen kanske dra ut på en mindre repa :) Med aldeles för lite bensin i tanken, och en strulande växellåda. :näsblod

aahh ledig hela fredan, gött mos, nån som är sugen att ta en sväng??

det är stor bil/mc träff på tjolaholms slott på söndag förresten, om nån vill haka på dit så är det bara att hojta till, är ett gäng som ska dit (blandat hojar o bilar så kanske inget motoGP tempo ner).. :)

det är stor bil/mc träff på tjolaholms slott på söndag förresten, om nån vill haka på dit så är det bara att hojta till, är ett gäng som ska dit (blandat hojar o bilar så kanske inget motoGP tempo ner).. :)

Är inte det en á la italien-träff med Alfa Romeo, Dacati, Ferrari osv:va

Eller alla kanske e välkomna ändå?

jo mestadels italienskt är det som är utställt men alla är välkomna, är nog bara jag som kör italienskt i vårat gäng tex... :tummenupp

när hur och var? låter kul med lite italiensk porr :tuttar

när hur och var? låter kul med lite italiensk porr :tuttar

tjolöholm ligger precis nedanför kungsbacka, är inte långt alls från GBG, man bör vara där innan 12 iallafall om man ska hinna kika på alla grejer innan folk börjar packa ihop.

jag tänker åka en liten "genväg" över kinna och öxabäck dock och hämta upp lite folk så jag drar nog från GBG vid 9-10tiden kanske, du är givetvis välkommen att haka på om du vill :tummenupp

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing