Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Ja då har man varit ute och kört premiär turen med den nya hojen. Det märks att det är lite mer pulver än R1-03 som jag hade förut. Man blir ju lite spak när framhjulet går upp på gaspådrag på 3an i ca:160-170, men skoj är det. Man får ju ta det lite försiktigt för fästet är ju inte det bästa när det är så här kalt.
Hoppas det blir fint till helgen så vi kan ta en tur från GP. Hörde att ni var ett gäng sist var riktigt avis.

Ja då har man varit ute och kört premiär turen med den nya hojen. Det märks att det är lite mer pulver än R1-03 som jag hade förut. Man blir ju lite spak när framhjulet går upp på gaspådrag på 3an i ca:160-170, men skoj är det. Man får ju ta det lite försiktigt för fästet är ju inte det bästa när det är så här kalt.
Hoppas det blir fint till helgen så vi kan ta en tur från GP. Hörde att ni var ett gäng sist var riktigt avis.

Jag hoppas på en tur på söndag. Passar det farbror?

:banana Är jag farbror så är du lillpojken :D :rofl

Funkar kanon för min del vi brukar ju träffas på GP 12. Men kan du inte på den tiden så kan du ju möta upp senare, så kan jag möta dig någon stans.
Bara att höra av sig. Är ledig på dagarna fram tills den 29 Mars, om det är någon som vill köra, om det är fint väder.
PMa eller slå en signal 0709-574775 :tummenupp

Jag å styret e på gp imorrn 16.40.
Tänkte köra lite innan fikat kl 19.
Nån som vill hänga på?

Jag å styret e på gp imorrn 16.40.
Tänkte köra lite innan fikat kl 19.
Nån som vill hänga på?

Nä jag vill inte hänga på! hörde att det skulle vara snöstorm imorgon vid 16.30 tiden, stormen drar in vid GP. Stanna ni hemma istället det e säkrare så:rolleyes: :)

Halloj, när ni säger GP, är det GP huset på Hisingen ni menar då?
Korkad fråga kanske men jag frågar ändå.
Tänkte försöka åka med nån dag om man får lov.

GP = Göta Platsen :)

Många nya som tror att det är GP huset...

Been there, done that. :banana

Göta platsen, längst upp på Avenyn, vid Poseidon(stor grön gubbe). *förtydligar*

Jag har även kört runt på Stenungsunds torg när vi skulle mötas i Uddevalla... :huvet

Ha, ja då var jag inte först med att fråga då. Götaplatsen it is.
Kört några dagar till jobbet redan. Noterat att det är lite tunt med andra tvåhjulingar. Drar väl igång nu snart.

Vad hette fiket vid Götaplatsen folket skulle samlas vid runt 19.00 tiden? Jag sitter i möte fram till 18.00 på jobbet och kanske orkar ta mig förbi en sväng för att bekanta mig med lite folk.
Själv är man ju bara gröngöling än sålänge. :)

Vad hette fiket vid Götaplatsen folket skulle samlas vid runt 19.00 tiden? Jag sitter i möte fram till 18.00 på jobbet och kanske orkar ta mig förbi en sväng för att bekanta mig med lite folk.

Evas Paley heter stället.

Annars är det bara att kolla fikatråden :tummenupp

Ganska grön själv också. Känns lite dumt att dyka upp ensam utan känna en endaste kotte. Nåja, då kanske man inte är ensam om den saken i allafall.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti