Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Imorgon och onsdag skall bli kanonväder:tummenupp

Jag drar mig in mot Gbg och GP och kollar om någon är sugen på en sväng!
Troligen runt 18.00 tiden.

1800 låter bra.

Var det dig jag hälsade på i söndags i Kba? Du skulle ut från Statoil när jag körde förbi. Jäkla fin hoj du har:tummenupp

1800 låter bra.

Var det dig jag hälsade på i söndags i Kba? Du skulle ut från Statoil när jag körde förbi. Jäkla fin hoj du har:tummenupp

Släng upp nån bild på hojen/hojarna, så man vet om det är dig man ser :tummenupp Du kännde väl Mattias jag köpte min 750 av? :tummenupp

har folk slutat köra hoj helt eller vad har hänt?...

Själv har jag slitit ett par dagar med däck- och drivpaketsbyte, men tror knappast att det gäller alla andra. :va Siktar i alla fall på en kvällstur imorn eller på onsdag. :)

Själv har jag slitit ett par dagar med däck- och drivpaketsbyte, men tror knappast att det gäller alla andra. :va Siktar i alla fall på en kvällstur imorn eller på onsdag. :)

Imorgon ska du komma hem till blomman! :) :rolleyes: :tummenupp

Jag startar 17.00 från Varberg ( Har kört hoj till jobbet idag )

Satsar på att hinna 18.00 på GP.

hmm idag hinner jag inte men imorn skulle jag gärna ta en sväng o nöta upp resten av bakdäcket efter jobbet. typ 17 eller nåt. Nån fler?

Ingen som är sugen på en senare tur, vid 20 eller så? Skall lägga alla 27 barnen och sådant, sen kanske man kan masa sig ut en sväng...

Tänkte jag skulle prova på att "gruppköra" ngn gång men var ligger detta GP där man träffas? Antar att det är GP-huset som jag hört talas om men var ligger det?

Tänkte jag skulle prova på att "gruppköra" ngn gång men var ligger detta GP där man träffas? Antar att det är GP-huset som jag hört talas om men var ligger det?

Frågade även jag denna fråga för ca två veckor sen. Därför ska jag med stor glädje berätta att det är Götaplatsen vi pratar om. Den ligger höst upp vid Kunsportsavenyn, Söderut. Vid Den stora gula tegelbyggnaden, som är ett konstmuseeum. Där finns även en staty på alla våran gud Poseidon.

Götaplatsen är en stor öppen plats i södra ändan av Kungsportsavenyn i stadsdelen Lorensberg i Göteborg som ringas in av några av stadens större kulturinstutitioner och åt norr genomkorsas av Berzeliigatan.

År 1914 fick Götaplatsen sitt namn, men fram till 1923 var det ren landsbygd, urberget trädde fram och där fanns kohagar.

Tack för idag boys! Lagom långt och härligt väder!
Hoppas du med duccan hitta den siste och fick en rolig tur du också!

/
Adam

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma