Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

jag kan nog va på gp 18:00/18:10 nått. nån som e sugen på att haka på en sväng.

jag kan nog va på gp 18:00/18:10 nått. nån som e sugen på att haka på en sväng.

Ja & en lirare tänkte dra en Orusttur (Mollösund), via Kode ... vi drar la om ca 15 från OK Fiskebäcksmotet å sen över Hisingen!!! Häng på om du känner för det!!!

\m/

Fan, där är ju du! Var det inte dig jag/vi träffade på torget i Kungsbacka för ca en månad sen? En lördag tror jag det var, du hade varit på mc-kortege i VBG!?

Mackan?

:tummenupp :)

Helt riktigt:tummenupp

Men nu mera under namnet Snövit.

Sticker nog en sväng in mot Götet nu.

Ja & en lirare tänkte dra en Orusttur (Mollösund), via Kode ... vi drar la om ca 15 från OK Fiskebäcksmotet å sen över Hisingen!!! Häng på om du känner för det!!!

\m/

Sorry.det va lite tidigt för mig.Va fortfarande på jobbet när jag postade inlägget.

Var där 1810, och vi var tre som drog iväg. Dock så fick jag nog och lämnade er två andra Ktm:are till ert eget öde efter Landvetter... Dels p g a att ja skulle ut o hinka bers med en polare, och dels på grund av att ni t o m drog mig på bakhjulet (Ja hade båda hjulen i backen).

PS. om stavningen suger så beror det på att ja precis kom hem från götas och hinkar en pilsner.... en tilll.... DS.

EDIT: men de va sjukt kul den bit ja hände med!!!!

Tänkte nog dra ut lite senare ... runt 14 eller nått! Nån annan som är på då eller?

\m/

Jag tänkte jag skulle åka lite idag. :tummenupp

Har saker att göra mot kvällen så jag tänkte dra vid 12 från GP och hoppas att någon hänger på eftersom jag fortfarande inte kan så många vägar. :va

Sjukt skön körning idag... Tack alla som var med, O lycka till Nima(?) som körde av med att fixa hojen. Blir fler gånger!

Ja tack för denna tur, den var go idag, med nya vägar jag kommer att köra igen. :tummenupp

Synd på vurpan bara, den var otäck att se. :crash

Jag vill tacka all gubbar för en fin körning idag.
det va länge sen man körde dessa vägar.
Det har blivit för mycket lygnen nu för tiden

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey