Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Blir det körning 17 idag? Kanske svänger förbi. Får se om man kan hänga på lite halvt med strypt hoj. :(

madder fakk.. fruntimmer. Får bli åka en annan dag i veckan, så vänta inte på mig..

tack för trevligt sällskap det blev en rätt go tur runt orust med jämt och bra tempo:tummenupp syns:yoparty

ja blev lite orolig först men när vi kom till orust växte :cdevil fram sen blev det ass kul ju så tack för turen syns säkert igen...

p.s vart tog ni vägen på motor vägen:hihi :rofl

mvhLG

Jag har planer på Halmstad imogon vid 11 tiden.
Åker ifrån OKQ8 Kållered 11:00 i lungt tempo.
Jag vill testa Ducati och sedan åka till Falkenbergsbanan för lite race

Tänkte åka ned till falkenberg och kör idag! någon som skall med? Tänkte Åka från GP vid 15:30 ungefär. Lugnt tempo både på dit- och hem-vägen.

Blev inte som planerat idag. Fick provkört två fina ducati 848 och hypermotarden i halmstad. Sedan åkte jag till Falkenberg banan för lite race. Men precis innan förarmötet upptäckte jag att bakdäcket hade dåligt med luft och att en liten spik satt i däcket. Istället för race, så jag åkte hem i snigelfart med täta kontroller av lufttrycket vid bensinstationerna längs vägen.

Kom tyvärr inte hem så tidigt att jag hann svara att jag var sugen på körning. Dock så stod jag på GP 1730 men ingen dök upp. Jag hann iaf svara på några frågor om terrorhot från Metro så imorn är man med i tidningen :D

Blev iaf en tur till Borås på småvägar i skogarna! Några riktigt kurviga småvägar hittade jag!

Vi ses på vägarna! (eller fika imorn??)

Kom tyvärr inte hem så tidigt att jag hann svara att jag var sugen på körning. Dock så stod jag på GP 1730 men ingen dök upp. Jag hann iaf svara på några frågor om terrorhot från Metro så imorn är man med i tidningen :D

Blev iaf en tur till Borås på småvägar i skogarna! Några riktigt kurviga småvägar hittade jag!

Vi ses på vägarna! (eller fika imorn??)

Fika och lite bakhjulsträning imorn. För du va väl sugen på de eller? Den rakan vi va på i söndags va ju okej. :yoparty

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back