Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

3050414 Okey, då kan inte jag. Måste hämta hojen ifrån service vid 16-tiden. Kanske hinner köra lite efteråt oxå, kan ju höras av sen och kolla.
Jag kör gärna en sväng idag, men ja ska ev hem till Farmor i em och hälsa på och va social ett tag :) så ni får gärna ringa när ni ska köra så kan vi se om jag kan hänga på

Blomman (Stephanie) 0735 - 42 97 88

Nån som ska köra imorgon? Ska ut om mina ev nattgäster går i rimlig tid. Så om nån av er ska köra mot lilla edet hållet så kan ni ju hojta så hänger jag på om mina gäster gett sig av (och jag inte har huvudvärk) :D

Har inte kört på ett tag, av blandade orsaker, så idag var första turen på länge. Fyfaan va kul det är att köra motorcykel!!! Götaplatsen imorgon kl 12??

Jag är lite sugen på en tur idag. Dyker nog upp på GP klockan 12 om inte vädret ser alltför kass ut.

Underworld: Tack själv!

Cykelstyre: Jag hänger på en stund om det är uppehåll.

Körning i dag!

Fan e åxå sen.... men snabbar mej till göta platsen så fortsom möjligt nu, för min kompis ringde å han sa att dom är där och väntar en stund till för alla har inte kommit än!

om nån vill köra efter moto gp så e jag på götaplatsen 14,30 ..

att man ska vara så jävla beroende av ett par nycklar! HELVETES JÄVLA RÖV!!!!!! missar all körning i dag för mina jävla skit nycklar e hos tjejen! :mad: :huvet :huvet :huvet :huvet

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla