Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Kanske inte världens bästa väder, men solen skiner iaf och vägarna ser torra ut :)

Någon som är sugen på att ta en tur?

GP 1800?

Kanske inte världens bästa väder, men solen skiner iaf och vägarna ser torra ut :)

Någon som är sugen på att ta en tur?

GP 1800?

Hinner inte köra vid 18.00, så det blir en tur till kalla stannum och plocka upp flickan med hojen istället.

Och inget köra blir det i helgen heller, attans oflyt...

Hänger gärna me om de går försig o ja får bytt ventilen på bakdäcket imon bitti...........

Brukar bli 2-3timmar ung. Nu är de ju lördag så då kanske de blir lite längre tur. Be om lov om 10t så blir hon överlycklig när du e hemma efter 6t ;)

Hehe, brukar ju vara åt andra hållet oftast :)
Säger jag kommer om nån timme men sen så :va vad som händer då man kommer långt senare :confused:

Läste i en annan tråd att några hade varit nere kring nån sjö som hette Tolken och hittat sjyssta hojvägar där. Vore inte fel att testa dom imorgon :)

Läste i en annan tråd att några hade varit nere kring nån sjö som hette Tolken och hittat sjyssta hojvägar där. Vore inte fel att testa dom imorgon :)

Dom vägarna var riktigt fina! Första gången jag körde där dock så jag hitta rinte så bra dit.. Och Bakhjulets beskrivning lämnar lite å önska kanske.. (höger vid trädet..vänster vid skylte) ;)
Hoppas nån kommer som kan den vägen för då är jag gärna på :)

Nyheter
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R