Hanzzon
Den långe Den snygge Å Den vackre
rogka566 skrev:2292640Den behöver nog fixas lite...
Ja lite å lite
tyckte den såg ganska lessen ut där inne i garaget brevid pärsons ny skrubbade...
men hoppas du får ordning på den billigt å snabbt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
rogka566 skrev:2292640Den behöver nog fixas lite...
Det skall regna imorgon!Gottis skrev:2296327Tjenare jag tänkta ta en liten tur till Kinnekulle imorgon köra lite små vägar upp sen kolla lite på CSS utbildningen någon som har tråkigt på semestern och känner för att dra ett par mil![]()
åker vid 9 tiden från GP

Gottis skrev:2296327Tjenare jag tänkta ta en liten tur till Kinnekulle imorgon köra lite små vägar upp sen kolla lite på CSS utbildningen någon som har tråkigt på semestern och känner för att dra ett par mil![]()
åker vid 9 tiden från GP
zajtar skrev:2302752ja varför inte men jag kom nyss in ..
vilken tid vill du köra då ?
Vi får ta en annan dag!Napoleon skrev:2296603Nu är det nog slutåkt, så jag kan ej hänga med:
Skulle ut och åka lite med en polare efter jobbet igår....
Sorry men det måste sett ganska roligt ut, hoppas du får en ordentlig slant av f-bolaget iallafall Det är nog inte omöjligt vill fira semester med ,kollar senare om tidpeson78 skrev:2304405Ja då var det bara en arbetsdag kvar =) och nu e det semester, så det får man väl fira med o starta upp hojen
Så kvällstur idag blir nog inte helt fel![]()
ska till gymmet och päronen först bara.kosz skrev:2304652Det är nog inte omöjligt vill fira semester med ,kollar senare om tidska till gymmet och päronen först bara.

Ä klipp dig gamloFörgöraren skrev:2305009Försök inte spela sportig nu![]()
Det är bare å åk...
![]()

.kosz skrev:2305198Ä klipp dig gamlo![]()
Var det nån som skulle åka har åkt lite på dan (varit ända bort i Kungälv) men det kanske hade varit gött med en kvällstur.
Gp 18:00 eller nån som har en annan idé.
Skriv gärna om nån ska komma annars skiter jag i att åka ända till stora staden.
kosz skrev:2305198Ä klipp dig gamlo![]()
Var det nån som skulle åka har åkt lite på dan (varit ända bort i Kungälv) men det kanske hade varit gött med en kvällstur.
Gp 18:00 eller nån som har en annan idé.
Skriv gärna om nån ska komma annars skiter jag i att åka ända till stora staden.

Jonnie Brasco skrev:2306963Jag vill gärna åka lite idag. Är det fortfarande kl 12 vid götaplatsen som gäller?
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |