Lister
Slösare
Ja e på 17.30, riktigt gött väder nu ju!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skorpan skrev:jag hoppar nog fan körningen på kvällen och kör på dan istället,spar mej till imorgon kväll men det kanske är andra som ska åka ikväll istället??![]()
Javisstfreewe skrev:Om vädret håller i sig till imorgonkväll är jag på. 18.00 på GP eller?
Mig med,Lindas farsa kommer och hälsar påleffe6 skrev:Det sket sig för mig idag. Tanten ska ut med jobbarkomisarna... Får vara hemma med barnen.
Ha en bra kväll på era hojar.

leffe6 skrev:Det sket sig för mig idag. Tanten ska ut med jobbarkomisarna... Får vara hemma med barnen.
Ha en bra kväll på era hojar.
Skorpan skrev:Mig med,Lindas farsa kommer och hälsar på![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
freewe skrev:Är det nån annan än Skorpan och Leffe6 som har tänkt att åka till GP 18.00?

I`ll be there!!!!!Skorpan skrev:torsdag 18.00 på GP (en fet sol som idag ska det bli)![]()
![]()
![]()
klartkosz skrev:Det är ingen fet sol imon fredagmen om det är hyfsat ska jag åka nån som ska med
![]()
jag har lånat en moppe på johans mc i morrgon mellan 10 och 14 så jag tar gärna en tur lite tidigare.kosz skrev:Regnar som f*n skiter i det idag, 12:00 på lördag om det är väder nån![]()
jag är på,ring när du vaknar till livgrön-x skrev:jag har lånat en moppe på johans mc i morrgon mellan 10 och 14 så jag tar gärna en tur lite tidigare.![]()
![]()
ja,idag är det ingen höjdarekosz skrev:Regnar som f*n skiter i det idag, 12:00 på lördag om det är väder nån![]()

Jag kan hela dan sätt en tidgrön-x skrev:jag har lånat en moppe på johans mc i morrgon mellan 10 och 14 så jag tar gärna en tur lite tidigare.![]()
![]()
kommergrön-x skrev:gp vid 10 låter det bra eller
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|