Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Lördag, mot tjörn-orust. Nån som är sugen, ska träffa polaren vid bron runt 12 och han ska visa runt.....Viss tidsförskjutning kan vara aktuell...

Peter_E skrev:
2520545 Lördag, mot tjörn-orust. Nån som är sugen, ska träffa polaren vid bron runt 12 och han ska visa runt.....Viss tidsförskjutning kan vara aktuell...

Hakar nog på, hör av dig så kan vi träffas nånstans, bor i kärra så du kanske kunde bara svänga av här på vägen om inte annat?. Tänkte kika på lite blackrace (bilar) sen vid 14 tiden på bananpiren.
Blir väl en sväng sen efter det också.

:yoparty jag står på gp vid 12 om nån vill haka på idag

Hanzzon skrev:
2520913 Fyllo en dag som denna, åka nått i eftermidda då?

Det är inte alls omöjligt. Tid?
Funderar på att ta kameran till bananpiren och fota lite bilar som lagom bakisterapi.

Skicka ett mess till 0733 20 26 27 om det blir nån tur senare i eftermiddag.

Last edited:
jag är nog med på en tur lite senare!
måste bara nykra till lite mer

Paser skrev:
2521153 jag är nog med på en tur lite senare!
måste bara nykra till lite mer

kom ner till bananpiren, ja är där strax efter 15, kowalski va där nu med bil, eller sms mig eller nått 0707-55 33 96, kowalski´s numer har du ju här nedan för med

Dagens underbara åktur till vänersborg med fika i på strandagatn fick tyvärr ett abrupt slut :näsblod

Last edited:
Thunder skrev:
2522046 Det sladdspåret var inte kul. Hoppas allt gick bra med föraren. Vilken rondell är det?

Nån rondell preics innan kungälvs sjukhus när man kommer från trollhättan.. som tur är var det bara mest kosmetiska grejer :tummenupp

Hanzzon skrev:
2521166 kom ner till bananpiren, ja är där strax efter 15, kowalski va där nu med bil, eller sms mig eller nått 0707-55 33 96, kowalski´s numer har du ju här nedan för med

Lyckades inte hämta hojen förrän kl var runt 1630 så allt blev lite sent, men jag hänger gärna på nästa gång!

jaha då fick man smaka på lite gräs idag pågrund av rullgrus .:mad:
men jag klara lika väll som hojen tur att ingen bil kom farande mot mig när jag va tvungen å rätt upp hojen .det slutade med att jag fick lägga den på gräset .tur i oturen för där låg det en massa grus stenar som gjorde så att hojen fick sig en bukla i tanken å lite små repor.
men jag drog mitt första knäskrap:yoparty

zajtar skrev:
2524706

Pfedt!

Tur att det gick bra med dig, materiella skador svider inte som asfaltsexem...

Själv har jag mekat hoj på jobbet hela kvällen, trimmat bromsar mm, så nu ska jag väl bara ta och köra hem!
Synd att det är mörkt nu, för det var det när jag åkte hemifrån med i morse!

zajtar skrev:
2524706 jaha då fick man smaka på lite gräs idag pågrund av rullgrus .:mad:
men jag klara lika väll som hojen tur att ingen bil kom farande mot mig när jag va tvungen å rätt upp hojen .det slutade med att jag fick lägga den på gräset .tur i oturen för där låg det en massa grus stenar som gjorde så att hojen fick sig en bukla i tanken å lite små repor.

Tur i oturen :tummenupp

(såg dig vid gp idag... satt vid teatern och väntade ut de 2 polisbussarna som stod vid fontänen...)

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...