Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Rash skrev:
2463291 Åhh, jag som älskar blåbär!:) Är ett själv..

Ska ut en sväng imorn och kolla på lite rejs på Parken (bilar) vid arendal.
Men om ni bestämmer nån tid så hakar jag kanske på..

Vilken tid är det som gäller för bilarna ? tittar gärna osså, men är på att åka mc med

Hanzzon skrev:
2463345 Vilken tid är det som gäller för bilarna ? tittar gärna osså, men är på att åka mc med

Det är Göteborgs sportvagnsklubb som arrangerar. De börjar vid 0900. Kompisen trodde att de skulle köra till 16...

Ska ni ut 12:00 som vanligt så passar jag imorn. Tänkte vara på plats och kolla på bilarna vid den tiden. Och sedan ut och åka. Har en del sömn att ta igen=) Speciellt då man ska upp 05:55 och kolla på MotoGP kval.

Rash skrev:
2463372 Det är Göteborgs sportvagnsklubb som arrangerar. De börjar vid 0900. Kompisen trodde att de skulle köra till 16...

Ska ni ut 12:00 som vanligt så passar jag imorn. Tänkte vara på plats och kolla på bilarna vid den tiden. Och sedan ut och åka. Har en del sömn att ta igen=) Speciellt då man ska upp 05:55 och kolla på MotoGP kval.

Aha oki, jo står väl på GP vid 12 med min nytvättade älskling som jag inte ens han köra idag :mad: , men var ju ganska kul på banan piren så

Jag är lite sugen på en tur imorn, om jag bara kan göra nån slags Bosse Bildoktorn-operation på en packbox så att jag kan få oljan att stanna I motorn. :gnissla

PacMan skrev:
2463415 Jag är lite sugen på en tur imorn, om jag bara kan göra nån slags Bosse Bildoktorn-operation på en packbox så att jag kan få oljan att stanna I motorn. :gnissla

2½ liter sirap, ett tuggummi, en svets å lite tur så

PacMan skrev:
2463415 Jag är lite sugen på en tur imorn, om jag bara kan göra nån slags Bosse Bildoktorn-operation på en packbox så att jag kan få oljan att stanna I motorn. :gnissla

tidningspapper :P

Hanzzon skrev:
2463440 2½ liter sirap, ett tuggummi, en svets å lite tur så

jobbigt att svetsa gjuten aluminium...

Last edited:
Alming skrev:
2463596
jobbigt att svetsa gjuten aluminium...

Sirap och tuggummi är alltså inga problem, men svetsa i alujumjum, DET blir svårt! :tungan

Hanzzon: Jag ska be att få tala om att större delarna av min hoj är i aluminium, så den väger faktiskt in på strax över 200 kg. FJäderlätt! :näsblod

Hanzzon: Jag ska be att få tala om att större delarna av min hoj är i aluminium, så den väger faktiskt in på strax över 200 kg. FJäderlätt! :näsblod[/QUOTE]

haha jo vet de :) , min hoj får istället dra runt en gjutjärns klump i sadeln

PacMan skrev:
2463817 Sirap och tuggummi är alltså inga problem, men svetsa i alujumjum, DET blir svårt! :tungan

Hanzzon: Jag ska be att få tala om att större delarna av min hoj är i aluminium, så den väger faktiskt in på strax över 200 kg. FJäderlätt! :näsblod

Haha, din sporthoj väger lika mycket som min sporttouring :P :pannkyss

jens_rock skrev:
2463915 Jag kommer att stå på GP vid 12.
Några fler som kommer?

nääää, jag har kört hela dagen! fast i skogen då...
helt slut, men funderar på att gå ut och plocka ihop hojen, som står i bitar, för att åka lite ikväll!:tummenupp

Last edited:
Någon som ska ut och åka?

Har ny hoj, så är så körkåt man kan bli. Bara hemma och vänder för lite, ehm frukost, sedan blir det ut igen. Tror jag behöver lite kaffe någonstans också.

Annars är jag väldigt gärna på imorgon om någon ska ut och orkar ha med ett blåbär...

Macaper skrev:
2464726 Någon som ska ut och åka?

Har ny hoj, så är så körkåt man kan bli. Bara hemma och vänder för lite, ehm frukost, sedan blir det ut igen. Tror jag behöver lite kaffe någonstans också.

Annars är jag väldigt gärna på imorgon om någon ska ut och orkar ha med ett blåbär...

Grattis till nya hojen!:tummenupp Hoppas du är nöjd:yoparty

Ta det lugnt på stan, mer poliser än jag har sett. Vet i faan vad som är i stan, men det är 1 miljon bussar och nästa lika många poliser.

Står 5 polisbussar vid trädgårdsföreningens ingång, 2 vid "brädgårn's" ingång, 2 bussar, 4 ridande, 3 bengar vid stora teatern, 4 bengar och en buss på götaplatsen. Vet i faan vad de gör...

Så ta det lite försiktigt den som ska ut och uiiila mm.

Ja, håll dig på avenyn efter från typ 21-21.30 så ser du oss
Faan att jag hann åka hem :(. Tröttnade på att åka själv och så har jag så ont i kroppen att jag var tvungen att åka hem, nästan 70 mil idag, så lite öm.

Grattis till ett bra köp !:tummenupp
..och tack för info om snutsamlingen i stan, ska hålla mig borta därifrån.:tungan

Macaper skrev:
2465018 Ta det lugnt på stan, mer poliser än jag har sett. Vet i faan vad som är i stan, men det är 1 miljon bussar och nästa lika många poliser.

Står 5 polisbussar vid trädgårdsföreningens ingång, 2 vid "brädgårn's" ingång, 2 bussar, 4 ridande, 3 bengar vid stora teatern, 4 bengar och en buss på götaplatsen. Vet i faan vad de gör...

Så ta det lite försiktigt den som ska ut och uiiila mm.

Faan att jag hann åka hem :(. Tröttnade på att åka själv och så har jag så ont i kroppen att jag var tvungen att åka hem, nästan 70 mil idag, så lite öm.

Fotbollsmatch tror jag...:va

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...