Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Hultan skrev:
Jag var ute och körde en sväng, är ju inte så kallt om man har lite kläder på sig, pissigt väglag dock.. Halvtimmeskörning, en timmes tvätt :4skrika

Jo ganska kallt va det allt, Och ingen sol, Den kom nu när jag kom hem. :huvet Väglaget va det ju inget fel på, Om man har offroad däck som inte måste vara varma för dom ska ta! :tungan

Hultan skrev:
Men nu är den värsta abstinensen borta, har hojat tre gånger nu, nu kan jag vänta ett par veckor så man kan köra på riktigt! :banana

Men satan vad bågen går jämfört med R1:an alltså.. Skönjer en liten effektskillnad... :2cool

Låter bra men alla vet att du inte har en suck mot min 600 :rolleyes: *3
:hihi

FAN VA GÖTT nu har man varit ute och rastat sig för första gången i år :banana väglaget var helt ok i alla fall på lederna. det gick ju i alla fall att gasa upp den på bakhjulet i 250+ så grepp fans det ju :tummenupp hoppas vi ses på vägarna snart. :D

grön-x skrev:
FAN VA GÖTT nu har man varit ute och rastat sig för första gången i år :banana väglaget var helt ok i alla fall på lederna. det gick ju i alla fall att gasa upp den på bakhjulet i 250+ så grepp fans det ju :tummenupp hoppas vi ses på vägarna snart. :D

Var det du som åkte på Söderleden för en halvtimma/45minuter sedan? :tummenupp

Så då har man varit ute idag igen :banana ,, Bifogar ett litet foto :tummenupp ,,,, synd bara att hojen inte va lika ren efter körningen :gnissla

Bifogat

• 060319 Honda Hornet.jpg
    060319 Honda Hornet.jpg
    83.6 KB · Visningar: 77
Lemmel skrev:
Så då har man varit ute idag igen :banana ,, Bifogar ett litet foto :tummenupp ,,,, synd bara att hojen inte va lika ren efter körningen :gnissla
Mögel skrev:
Blev det någon tur för er eller? Jag han inte till klockan ett så jag tog mig bara en liten tur! Men det va ju kallt som FAN så det var inte så roligt.
Tog ett kort oxå på min gammla skit hoj.. :)
Bilder i bild-tråden, pojkar!!! :7peta

Lemmel skrev:

Då var det dig man blev omåkt av på vägen mellan Säve & Kungälv :tummenupp .
Jungfruturen för mig på hojen, nyköpt med nya snorhala däck (kalla på köpet).

Fredr28 skrev:
Då var det dig man blev omåkt av på vägen mellan Säve & Kungälv :tummenupp .
Jungfruturen för mig på hojen, nyköpt med nya snorhala däck (kalla på köpet).

En väldigt fin hoj du har införskaffat dig, o snygg färg oxo :Rockbanan .
Ser fram emot o göra fler omkörningar i sommar :tungan .
:fyllisar

Äntligen :banana
Då har man kört sina första mil denna säsongen. Jävlar vad skoj.
Lite kallt om fötterna och en taxi som dränkte mig i spolarvätska, men annars helt underbart. Nu kan man nog hålla sig till all snö är borta och det är varmare.
Nu skall man bara tvätta bort all smuts :mad:

Thunder skrev:
Äntligen :banana
Då har man kört sina första mil denna säsongen. Jävlar vad skoj.
Lite kallt om fötterna och en taxi som dränkte mig i spolarvätska, men annars helt underbart. Nu kan man nog hålla sig till all snö är borta och det är varmare.
Nu skall man bara tvätta bort all smuts :mad:
Härligt för dig!
Såg att du var lite avis på GP senast :)

Adde-Gbg skrev:
Härligt för dig!
Såg att du var lite avis på GP senast :)

Ja! Det var väl den där biten med avis som gjorde att jag trotsade snön och skottade garageuppfarten för att kunna köra en bit.
Men ljudet från min är ju som en fis i globen jämfört med den skönsång som kom från era maskiner. :yoparty

Thunder skrev:
Ja! Det var väl den där biten med avis som gjorde att jag trotsade snön och skottade garageuppfarten för att kunna köra en bit.
Men ljudet från min är ju som en fis i globen jämfört med den skönsång som kom från era maskiner. :yoparty
Fast dom skäller ju värre än dom bits.. :)

var ute och körde en sväng i dag och då kom den j........ snön men i morgon börjar vårregnet så jag hoppas på första träffen på GP nästa helg. :banana

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!