Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Okej bra att veta! FÅr se hur det blir imorgon.. Hojen gick igenom besiktningen idag :tummenupp lycka.. så jag satte på det andra avgasröret och jag har nog blivit bekväm jag med för det lätt lite väl mycket så ska packa om röret imorgon!:tungan

Jag hoppas verkligen att clubbananan har kvar in andra arm för det kan fan bli jobbigt å åka med protes....

Lite tidigt men någon som funderar på en tur på söndag? Som prognosen ser ut nu tänkte jag ta en tur vid 13tiden om det blir sådant strålande väder. :)

Gott.JPG

Tjena.
Är helt ny här på forumet.
Köpte mig en cb1000ra för ett par veckor sen.
Jag är gärna med och kör på söndag om det är fint väder.

Blir det som prognosen visar på söndag så blir det nog en sväng :tummenupp

Också åk sugen så jag är på :)
Och pålle123 åka in tillsammans ? Bor i dina trakter :)

Word! Ja det kan vi göra! Vi checkar av här på lördag kväll. Så ser vi lite mer vad det blir för väder.

Word! Ja det kan vi göra! Vi checkar av här på lördag kväll. Så ser vi lite mer vad det blir för väder.

Just nu ser det ju inte så ljus ut! Snö och is! :) men jag inte klen! Besiktiga hojen förra fredagen när det var 0 grader :)

Ser ut att bli växlande molnighet och kallare imorgon än tidigare prognos så jag avvaktar med premiären-turen. :bekväm

Blev barnpassning för mig idag istället :crash , så får ut o köra någon annan dag...

Någon som planerar att mötas på götaplatsen på lör-sön kl 12? Känns som att det är dags att ta en gemensam premiärtur, annars gills det inte :D

Jag är sugen som fan!
Hämtade hojen från service igår så jag har inte kört en meter än i år!

Jag skulle kunna vara i stan mellan 13 & 14 någonting om det är någon annan som är på?

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...