Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

premiären kommer bli nästa helg om vädret är hyfsat!

1: Jippo
2: Grozny
3:
4:
5:
sex:

Startade upp räsern idag första gången efter vinterdvalan... satan i gatan vad sugen man blev på att ta en sväng!!! snart snart :tummenupp :D :Bugar :rock :hoppa :hojcbr

Startade upp räsern idag första gången efter vinterdvalan... satan i gatan vad sugen man blev på att ta en sväng!!! snart snart :tummenupp :D :Bugar :rock :hoppa :hojcbr

Startade upp den gamla rettan idag jag med efter vinterdvalan och körde en sväng. Kändes gött gött gött!!:yoparty:banana

Men..har införskaffat en R1 08 också så gammelrettan får väl kanske en annan ägare snart:)

Startade upp den gamla rettan idag jag med efter vinterdvalan och körde en sväng. Kändes gött gött gött!!:yoparty:banana

Men..har införskaffat en R1 08 också så gammelrettan får väl kanske en annan ägare snart:)

Det är ju lysande!! :tummenupp

Ställer på till påsk tror jag, så då kan vi ut och åka lite igen!! :D :banana

www.facebook.com/group.php?gid=350485003869&ref=mf#!/group.php?gid=350485003869"]http://http://www.facebook.com/group.php?gid=350485003869&ref=mf#!/group.php?gid=350485003869[/URL]

välkomna TILL SREETFIGHTERS MC I HALMSTAD & GÖTEBORG...........

hade ju varit d allra bästa o köra dit. men jag drar mig dit måndagen den 5e för det är prisutdelningen då och det skulle jag tro han skulle uppskatta om hans polare är där när han vinner skiten :yoparty:yoparty:tummenupp:tummenupp

Ta tag i det ELLLLIII! Jag kan den femte! Hade vart jävligt ball om vi kommer många många många o röstar han till Ettan! :yoparty

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla