Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Hej vänner, nu är hojen fin igen och jag väntar bara på att regskylten o kontrollmärket ska komma i dagarna :D

Vem vill ut o köra en runda på Lördag? Ska bli fint väder då med....

Jag får nog ta det lite lugnt men vilka vill träffas??:banana

Med tanke på att jag blev påkörd för ett tag sedan och fortfarande har skador som strular i knä/axel så skulle jag uppskatta en dag ute i lugnt tempo....kanske måste stanna ibland och sträcka ut korsband o skit...

Med tanke på att jag blev påkörd för ett tag sedan och fortfarande har skador som strular i knä/axel så skulle jag uppskatta en dag ute i lugnt tempo....kanske måste stanna ibland och sträcka ut korsband o skit...
Auch..... Det låter inte skönt...
Jag vill också köra......puhu puhu.....ingen tid:rolleyes: Fr o m nästa vecka, då smäller det:yoparty
Eh föresten, har ni vägarna förbi så kom till Södra Gubberogatan 8 på lördag, centralt vi Ullevi typ...kickboxningstävling!!! Kom o heja på mig!

Jag vill också köra......puhu puhu.....ingen tid:rolleyes: Fr o m nästa vecka, då smäller det:yoparty
Eh föresten, har ni vägarna förbi så kom till Södra Gubberogatan 8 på lördag, centralt vi Ullevi typ...kickboxningstävling!!! Kom o heja på mig!

Kan komma förbi lite lojt o slånerej.....:tummenupp

Nahrå, var en av dom första sex som tränade krav maga i GBG men den skiten lämpar sig inte i tävlingssammanhang!! LYCKA TILL!!! :tuttar

Lycka till, kanske kommer förbi :D

USCH tråkigt att höra!!!

Jag kör gärna med dig...vi kör lugnt :D

Last edited:
Tränade du med Marcus och Robban i Majorna?? Isåfall har vi tränat tillsammans..

Marcus o Robban var inte med från början, det var en ytterst liten snubbe som såg ut som en svartrockare....men aj vad det hade gjort ont att dumma sig där. Han hade en livvakts firma nere i gamla sockerbruket. Och vi höll till i en källarlokal som typ rymde 6 pers :-) (edit) Kommer ihåg att det var ett gäng polska påliser som tränade där under dagarna.....
Robban kom med strax efter då han kom hem från legionen...tror jag.
Enligt hörsägen så åkte väl Robban ner till Israel och fixade till sig agenturen till Krav Maga i hela Europa. Därav fick inte den förstnämnda lära ut längre.

...jag slutade då folk började lägga på sig 30Kg muskler per år och satte upp Israeliska flaggor på väggarna... :rolleyes:

Last edited:
Jag är ev på med skjuts.. så en lugnare tur är att föredra!! om man vill åka tidigare kan man ju åka och titta på stollarna som skall köra fiddy i Trollhättan.. dit kan ju även stollar från Uddevalla ansluta!! :D :tummenupp

Jag är ev på med skjuts.. så en lugnare tur är att föredra!! om man vill åka tidigare kan man ju åka och titta på stollarna som skall köra fiddy i Trollhättan.. dit kan ju även stollar från Uddevalla ansluta!! :D :tummenupp

Då beslutar jag åt eder att ni åker kl 13 från GP via Kungälv och gamla vägen upp mot Lila Eddet och Tröllhatten och det fabulösa mat-o-dryck-stället Strandgatan, så ansluter jag och kanske någon fler :)

Då beslutar jag åt eder att ni åker kl 13 från GP via Kungälv och gamla vägen upp mot Lila Eddet och Tröllhatten och det fabulösa mat-o-dryck-stället Strandgatan, så ansluter jag och kanske någon fler :)

Strandcafet är riktigt trevligt, de här kanske man skall möta upp. Jag lär nog vara lite hungrig efter att spöat folket i fiddy-race:t.

jag är på en lördagstur norrut, vilken tid spelar mindre roll men honda måste få in en spegel innan dess bara:tungan

Jag anländer 13:00 på GP på lördag! kom ni som vill ... slå en signal innan eller något på lördag om det blir annan tid... 0736-369648... Drar även ut fredag eftermiddag efter jobbet runt 15:00 snåret om ni vill haka på hej svej... :D

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla