Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Jag tänkte köra en rätt lugn sväng mot hyssna->seglora->borås->bollebygd med start vid 15 eller så. Den nya pärlan är bara halvförsäkrad än så länge så det blir inget racetempo, men det är fritt att hänga på.

Ska till garaget en sväng men skicka ett sms om ni ska med så kan jag ta svängen till gp. 0709-523888

jag hakar på :tummenupp

men ska man verkligen ses på GP? står dte inte en stor scen och öltält där?:va

Jag tänkte köra en rätt lugn sväng mot hyssna->seglora->borås->bollebygd med start vid 15 eller så. Den nya pärlan är bara halvförsäkrad än så länge så det blir inget racetempo, men det är fritt att hänga på.

Ska till garaget en sväng men skicka ett sms om ni ska med så kan jag ta svängen till gp. 0709-523888
Vill gärna haka på men helst att man åker vid 16 om ni kan!?

Det är sant, gp blir inte bra. Ska vi ta avfarten mot delsjöområdet/burger king på rv40 då? Jag kan kompromissa till halv fyra, men jag föredrar tre, framförallt för att himlen ser mörk ut.

Kommer man fram till GP nudå? Jag hänger på iaf, ska bara slänga på mig stället

sorry Zam, GP var ju som jag misstänkt avstängd, jag och polaren väntade en stund uppe vid viktor rydbergsgatan men kändes ganska lönlöst efter en stund då hela vägen var avstängd, försökte ringa nummret du lämna med men det var ej i bruk :va

blev en fin tur på ca 3h iallafall, inte en droppe regn heller, ibland ska man ha flyt :D

Det är lugnt, jag valsade runt lite runt GP, men jag gav också upp till slut. Dock när jag kom ner till Härryda så såg det så mörkt ut(även lite blött på vägen) så jag vände över Härskogen, bort till Älvängen över jordfallsbron och sen kungälv->lilla edet->stenugnsund->marstrand->kornhall->ytterby->säver och hem. Klarade mig också från regn och fick grym tur. SP2an är verkligen det underbaraste som skapats :)

Jag och per (Opello) och kanske Nicklas kör ifrån mc donalds i sisjön/åby kl 17:30...
Ni kan sms'a om ni behöver det senare...Q-ster 0701451918

Jag och per (Opello) och kanske Nicklas kör ifrån mc donalds i sisjön/åby kl 17:30...
Ni kan sms'a om ni behöver det senare...Q-ster 0701451918

Elie har körförbud :D, Antonio tar hand om "the bad guys". :) Men grozny och Eteam är på! :tuttar:banana

Vill oxå ut :mad: men har sista MÅSTE-träningen idag :huvet

Satsar på att köra imorn och att ni inte blivit less efter idag :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman