Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Jag Petrus och Häggen kommer och tar första WCX turen imorgon kl 12 på GP

Hellu!

Hur är det att åka med er som nybörjare? Köpte min första hoj i augusti förra året och har inte hunnit köra så mkt men vill både lära mig köra och lära känna andra hojåkare. Någon som orkar drar med en nybörjare? :)

/Roger

Hellu!

Hur är det att åka med er som nybörjare? Köpte min första hoj i augusti förra året och har inte hunnit köra så mkt men vill både lära mig köra och lära känna andra hojåkare. Någon som orkar drar med en nybörjare? :)

/Roger

Äh, vi brukar inte köra så snabbt. Har du inte körvana så kompensera med dödslängtan så hänger du på. Så gjorde jag förra året när jag var ny... :hihi

Hellu!

/Roger

Så länge man inte dras med i ett tempo man inte behärskar är det lugnt, och alla väntar in vid platser där vi svänger.....typ....Häng med!!
(en som är bra långsam)

Hellu!

/Roger

Det är bara att komma till Götaplatsen(GP) kl12 ju fler destu roligare.
Tempot är inga problem kör efter din förmåga och vi brukar stanna vid vissa ställen och vänta in dom som kommer efter. Rätt kul att dra ifrån stan om man är 20-25 st. :banana

Det är bara att komma till Götaplatsen(GP) kl12 ju fler destu roligare.
Tempot är inga problem kör efter din förmåga och vi brukar stanna vid vissa ställen och vänta in dom som kommer efter. Rätt kul att dra ifrån stan om man är 20-25 st. :banana

Låter bra det där men måste tyvärr stå över morgondagen. Ska kolla ventilerna och lite annat. Dyker nog upp om det blir nåt på söndag :)

/Roger

Me & Hellfire will be there 12.00 :-)

Ska bli trevligt!
Ses där imorgon allihopa!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT