Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Tackar för en trevlig tur igår, skitkul vägar och gött tempo! Synd att jag inte kunde stanna för käk men tur att jag åkte hem, tonat visir och det mörknar tidigt nu!
Ser fram emot nästa körning, snart!

Ok, hoppas att folk är sugna på att köra när jag har fått ihop min hoj (dröjer kanske en vecka). Visst, jag hänger inte på i de stora hojarnas tempo men själva umgänget och gemenskapen när man pausar är ju halva grejen:)

Det är bara att välja rätt vägar. Så blir "pilotens" skicklighet och mod det som avgör.

Det verkar som det är foto time idag. 17.00 skall flera möta upp på GP. Någon som skall köra senare ikväll? Om det möts upp 18.00 idag igen så kan man ju åka tillbaka till GP.

Foto?

Jag kommer upp till GP innan 18 och kollar om någon vill ut och åka. :tummenupp

Måste "köra in" mina nya däck :banana

Jonas

Lite åka o mycket fika..det var härligt i solen:tummenupp

Nytt folk varje gång det är möte på GP? Eller blir mitt teflonminne glattare dag för dag? :va :D
Enda jag känner igen är väl cykelstyre eller är jag ute och cyklar gällande det också? :D Usch, nu är humorn på "gå och lägg dig!" nivå... så då gör jag väl det. :)

Nytt folk varje gång det är möte på GP? Eller blir mitt teflonminne glattare dag för dag? :va :D
Enda jag känner igen är väl cykelstyre eller är jag ute och cyklar gällande det också? :)

Jag ser iallafall Jessan och Falkeman (?):) :tummenupp

Enda jag känner igen är väl cykelstyre eller är jag ute och cyklar gällande det också? :D Usch, nu är humorn på "gå och lägg dig!" nivå... så då gör jag väl det. :)

Jorrå, det är allt jag som står där så ståtligt. :)

Var ute och fulkörde lite igår och hittade värsta goa vägen söder om Trollhättan genom Upphärad och vidare mot Lödöse. Men den borde vara rätt välkänd i mc-kretsar tycker man.. Om inte, så kan jag rekommendera den. Bred, kurvig och ingen trafik.

Slänger upp en karta.

Bifogat

• upphärad.JPG
    upphärad.JPG
    214.2 KB · Visningar: 111
Någon som ska ut och åka idag? Jag är nere vid GP vid fem tiden.
Vet att det inte är långt kvar men ändå värt ett försök...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT