Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Klart man hänger på men 11:00. Oj tidigt.
Skall man ta med bad kläder eller bara köra?
Kommer bli väldigt hett imorgon.
Ja vi kan la bada!!
haha tycker du 11 är tidigtman kan ju inte sova bort hela dagen eller? =P
syns imån då! tjollahopp
Glöm inte badkläder nu så alla som jobbar får se lite bra kort![]()
Ja den trösten tycker jag är det minsta ni kan göraNågra fina motiv på badstränder finns det nog
![]()
Läste detta alldeles för sent, så jag åkte ned till Lygnern på egen hand. Mest för att känna på fotpinnarnas nya position, som jag bytte tidigare i förmiddags. Körde 1,5 varv runt Lygnern åt fel håll, men mötte er inte. Såg dock kamerakillarna vid två tillfällen, så jag försökte sätta mig lite häftigt i raceställning men det såg nog inte så häftigt ut ändå. När jag åkte från Sätila mötte jag ett gäng med vad jag tror var Cykelstyre i täten. Är detta korrekt?
Läste detta alldeles för sent, så jag åkte ned till Lygnern på egen hand. Mest för att känna på fotpinnarnas nya position, som jag bytte tidigare i förmiddags. Körde 1,5 varv runt Lygnern åt fel håll, men mötte er inte. Såg dock kamerakillarna vid två tillfällen, så jag försökte sätta mig lite häftigt i raceställning men det såg nog inte så häftigt ut ändå. När jag åkte från Sätila mötte jag ett gäng med vad jag tror var Cykelstyre i täten. Är detta korrekt?
När jag åkte från Sätila mötte jag ett gäng med vad jag tror var Cykelstyre i täten. Är detta korrekt?
Men hur gjorde ni(gänget) med badningen? Efter att ni åkt förbi oss så åkte vi ner till stranden i Sätila och satte oss och väntade, vi tänkte att ni skulle åka runt ett varv för att sedan bada. Vi satt väl i 1 timme innan vi insåg att ni inte skulle dyka upp. Sen åkte vi till MR.duDes sommarstuga som ligger på södra sidan 2 km från Sätila och badade och surfade där istället![]()
Synd att vi "missade" er.
Lygnern e inne nukollar intresset för kvällskörning där imorgon fredag typ klockan 17 med fotografering osv bad och eller mace donken efteråt brukar väll funka bra.
Jag hänger gärna med på en kvällstur imorn![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |