Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Onsdag

Skall inte till Falkenberg då jag inte bytt däck än. :tungan

Vilka skall med idag? :rock
Skall bra riktigt bra väder. Vore kul om vi kunde komma iväg ganska tidigt för att ta en 20-25 mils tur.

Gp kl 17:00?

Mvh // Jonas

1700 är lite för tidigt för mig. Kan inte förrän vid 1800 så får möta upp er senare isf. :)

Ok vi kör klockan 18:00

Roligare om flera kan vara med.
Vi får helt enkelt hålla bra tempo så vi hinner långt..... :D

Mvh // Jonas

Till er som tänkte vara med och köra på Falkenberg ikväll kan jag meddela att det verkar vara ovanligt stort intresse och mer eller mindre fullbokat. Bara några enstaka platser kvar i gatgrupp lät det som. Föreslår att ni som ska ner och köra ringer kanslit så snart ni kan, eller chansar på att ta någon-som-inte-dyker-upps plats efter kl 16:30.

Jag och Howdy dyker upp vid 18 tiden, får se om jag lyckas hålla tempo med mina trötta gamla monster, Inte hewlt van vid den ännu :p

Till er som tänkte vara med och köra på Falkenberg ikväll kan jag meddela att det verkar vara ovanligt stort intresse och mer eller mindre fullbokat. Bara några enstaka platser kvar i gatgrupp lät det som. Föreslår att ni som ska ner och köra ringer kanslit så snart ni kan, eller chansar på att ta någon-som-inte-dyker-upps plats efter kl 16:30.

Bokar man sig en plats eller köar man vid banan. Har bara hört om det senare hittils. (Ska dock inte dit idag)

drar iaf in till GP om en liten stund så jag e där vid 18...får väl se om det kommer några fler :va

Trots lite trängsel på banan var det en grymt rolig kväll på Falken. Kul att lite fler Gbg:are än vanligt hade tagit sig dit. :tummenupp

Himla kul tur. :) Roligt att med nya och improviserade vägar hem ifrån Horred, bra chansningar Smedberg. :tummenupp

Edit:
Kul att vi blev så många.. :rolleyes:

Bifogat

• Copy of IMG_3492.JPG
    Copy of IMG_3492.JPG
    186.8 KB · Visningar: 50
Last edited:
Ja det blev en redig tur med bra vägar ikväll:-)
Tack för sällskapet allihop...vi får köra om vägarna nån helg när inte solen står så lågt...

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla