Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack för en trevlig o kurvig tur idag! Shit va poliser det var ute i stan. Flera bilar väntandes på påfarter och helikoptern cirkulerade...
Jepp jag såg han på påfarten och sen fick jag bråttom, Hade inte tid att vinka hej då![]()
Tackar oxå för en kul sväng. Det gick ju lite sakta pga av Bosse på sin Motard, men ändå!![]()
Det var då själva fan, när man väll ska ut på sin efterlängtade tur kommer man ner till garaget och finner att cykeln blivit våldtagen p.g.a ett tattit stöld försök.![]()
Så ena bromsskivan måste bytas sen dom brutit upp ett skivlås sen får jag se om tändningslåset också behövs bytas ut. Då var det bara att planera om sin helg. Jag kan ju passa på och fråga om någon har en bromsskiva till salu till en gixxer 750 -96 ?
Jag är väll ändå glad att ha cykeln kvar, kunde säkerligen vart värre. Vi syns förhoppningsvis senare i sommar....
Jepp jag såg han på påfarten och sen fick jag bråttom, Hade inte tid att vinka hej då![]()
Tackar oxå för en kul sväng. Det gick ju lite sakta pga av Bosse på sin Motard, men ändå!![]()
Dessa jävla motarder
Fifan för att bli omkörd av motard, det kändes!
Mycket trevlig tur, tack alla.![]()
Turen var kort med kul. Mycket varmare än såhär ska det nog inte vara. Första gången på över en månad man kommer hem utan att vara genomsvettig.
Fyfan va pissigt. Hur stod hojen? Gemensamt garage?
Nån som vet hur status är gällande fukt på asfalten neråt Fjärås till???![]()
Ska ru me?![]()
Är fanken lite sugen då jag fick göra turen kort i förmiddags...
Ska ja komma upp om 20?
![]() |
Stora Motorcykelkatalogen 2026
Nu har vi öppnat förbeställ... |
![]() |
Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen
Nya Panigale V4 R har senas... |
![]() |
Vilken otrolig comeback!
Spanjoren Marc Marquez full... |
![]() |
Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats