Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

HAhahaha :P Rätt åt dig så mycket glass du äter :tummenupp
Själv ska jag tydligen på fotboll och dricka öl! :)

Vadå? idag har jag bara vart på triumfglass en ( 1 ) gång! :mattias

Dåligt med hojåkande på ett par dar nu:mad: så i morgon onsdag tycker jag att vi som inte ska till falken kan ta en go tur i det fina vädret:tummenupp vad sägs om 1800 på GP :yoparty

Får se hur stor del av kroppen som är avdomnad efter bedövningen...sist höll jag på med att bita mig i kinden hela vägen hem! Bedövning och hjälm bör inte kombineras :mattias

Dåligt med hojåkande på ett par dar nu:mad: så i morgon onsdag tycker jag att vi som inte ska till falken kan ta en go tur i det fina vädret:tummenupp vad sägs om 1800 på GP :yoparty

Jag hänger gärna på en sväng. Dock vet jag inte om jag hinner till 18 eftersom päronen kommer ner och har en del o fixa (ja, typ städa handla... :gnissla ) Annars slår jag en pling o hör var ni tagit vägen!

Varför inte följa med till falkenberg ni som skall ta en sväng imorgon?

fan, och jag som redan är upptagen ikväll... :mad: jaja vi ses till helgen allihopa, om inte annat så på torsdags fikan kanske :hoppa

Obs obs obs.

Någon bonde som varken gillar motorcyklar eller små rallyförare i Citymail bilar har spridit ut massa grus på vägen mellan Marstrand och mot kornhallsfärjan (inte hela vägen såklart men typ en bit från korsningen om man kommer från Marstrand och svänger av mot kornhall) åhhh!! Hänger gärna med på en sväng idag om jag hinner :)

Hinner nog inte som det känns nu :( ringer kanske någon av er senare och möter upp er ngn stans.

drar mig till GP nu för posering/solning, fram tills 1800....(tänkte bli någon nyans brunare..:gnissla )

någon mer som kommer lite tidigare lr?....

Någon som vill ut och köra på fredag?

Jag skulle gärna starta lite tidigare, typ kl 2 eller senast 3 så hinner man dricka lite öl efteråt också. Om någon är sugen vill säga :)

Tackar för ännu en kanonhärlig körning!

Så jävla gött med en iskall dusch när man kom hem :tummenupp
Skulle dock ha behövt hjälp att få av mig stället :gnissla

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...