Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Kommer ngn till Götaplatsen??

Tja!!

Är det ngn som brukar komma till götaplatsen...??? hur många brukar vara där och vad görs när alla väl träffats åker ni ngn stans eller står alla där å sen splitras man???

undrar e nämligen ny på sidan och de här med träffar å sånt!!

Anizjr

tjenare

eXite0o skrev:
Någon sugen att dra en repa i morgon :banana

tänkte dra ut och träna bakhjuls åkning :yoparty

tja...

imon e de idag eller imon lördag??? själv tänkte ja öva lite bakhjul e inte så high på de men övning ger färdighet...måste ha med ngn som kan de lite bra...har inte den lättaste hojjen å köra bakhjul med men men...bor en bit utanför gbg Kungälv rättare sagt...finns fina landsvägar att öva på här... hheheehe...

Anizjr

Långa farbron skrev:
Gärna ,men får bli på dagen skall foga kakel och supa i kväll.

Vad sägs om motardträff på GP 11.00? Vi kan ju svänga förbi GP vid 12 också om fler vill åka.

yeha!

Anizjr skrev:
tja...

imon e de idag eller imon lördag??? själv tänkte ja öva lite bakhjul e inte så high på de men övning ger färdighet...måste ha med ngn som kan de lite bra...har inte den lättaste hojjen å köra bakhjul med men men...bor en bit utanför gbg Kungälv rättare sagt...finns fina landsvägar att öva på här... hheheehe...

Anizjr
Låter bra är inte heller hajj men måste öva vi borde ha med någon het snubbe :rolleyes: som kan visa lite tips och trixx :banana

Hultan ? sugen :rofl

Skorpan skrev:
nån som ska åka här imon (lördag) ????
tid??? :banana
Jag skulle haka på direkt. Vore kul med en premiärtur med er andra glada göteborgare!! Om nån säger en plats och tid så kommer jag (om det inte pissar ifrån himlen då naturligtvis)

Jag med har inte lyckats hitta er än skulle vara kul att åka med lite sh alla mina kompisar kör chopper så det går alltid så långsamt när vi åker

Vi får hoppas vädret är okej jag kommer med släp iaf om det inte rengnar lika bra att få upp tempot innan Rammstain :yoparty

Nyheter
Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”