Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Säg 17.20-17.30 :tummenupp

Isf räcker det om vi åker 1700 ifrån Delsjömotet.

Iom det är så mycket sand på norra delen som Fabbe säger kanske vi skulle ta och köra söder om :)
Sätila, Fjärås, Hjälm, Kungsbacka?
Eller Sätila och köra söderut mot Horred, Tolken. Men det blir en bra bit att köra isf och jag är inte helt hundra på vägarna där nere. Vi får tjöta om det imorgon :)

Har jag bågen imorgon är jag där, uppe på toppen vid busshållplatsen??

Exakt :tummenupp

Last edited:
Isf räcker det om vi åker 1700 ifrån Delsjömotet.

Iom det är så mycket sand på norra delen som Fabbe säger kanske vi skulle ta och köra söder om :)
Sätila, Fjärås, Hjälm, Kungsbacka?
Eller Sätila och köra söderut mot Horred, Tolken. Men det blir en bra bit att köra isf och jag är inte helt hundra på vägarna där nere. Vi får tjöta om det imorgon :)

Exakt :tummenupp
Ten-4:tummenupp

Är det nära korsningen vid den långa nedförsbacken eller?

Snackade ju lite löst om att jag kanske skulle hänga på er där kl 17. Det är inte omöjligt, men jag kan fortfarande inte säga säkert. Ni får nog helt enkelt se om jag dyker upp eller inte. :) Om inte, så ha en kanonfin tur! :tummenupp

Vilka ska ut? Och vart ska ni? Planeringen inför detta verkar sträcka sig flera sidor bakåt i tråden, så någon kanske kan ge en sammanfattning?

Vilka ska ut? Och vart ska ni? Planeringen inför detta verkar sträcka sig flera sidor bakåt i tråden, så någon kanske kan ge en sammanfattning?

Planen är att ses vid hållplatsen vid delsjömotet 1700. Sen åker vi till Sätila och möter upp Rasorblade.

Sen är det väl lite öppet med hur turen går, om vi kör södra sidan av lygnern och sen söderut kanske. Alt att man kör mot Hjälm och Ubbehultsvägen till Kungsbacka.

Jag är inte säker på vilka det blir. Jag kommer köra om inget drastiskt händer på jobbet eller med vädret. Det som är osäkra är PacMan, Rick Z, Viggo, Jessan, Killerwhale. Kanske har missat någon också.

Last edited:
1700 hållplatsen vid delsjömotet!

Jag kommer :tummenupp

Såg er på stan utanför storan i föörgår, såg bra ut, lät ännu bättre, samtidigt som det va ett protesttåg mot trafik i innerstan på andra sidan parken, mkt bra! :D

Okej jag undrade varför det var massa poliser där! Hade jag vetat att det var ett protesttåg mot trafik i stan så skulle jag uiiilllat förbi :D

Last edited:
Tyvärr får ni räkna bort mig från kvällens körning. :gnissla
Ha en bra tur som sagt. :tummenupp

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...