Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Ny här på sh. Känner nog bara Nano här på forumet. Men får tacka för en rolig tur idag. Men tråkigt att tappa bort hälften av ligan och få "soppatorsk" (hade reserven kvar) på E6an och tappa bort resten. Så det va bara att dra sig hemåt då batteriet på mobilen va slut. Men var ganska trött efter att försöka hänga på alla sporthojar:tungan .

/Den långsama motarden:)

Last edited:
Ny här på sh. Känner nog bara Nano här på forumet. Men får tacka för en rolig tur idag. Men tråkigt att tappa bort hälften av ligan och få "soppatorsk" (hade reserven kvar) på E6an och tappa bort resten. Så det va bara att dra sig hemåt då batteriet på mobilen va slut. Men var ganska trött efter att försöka hänga på alla sporthojar.

/Den långsama motarden

Tråkigt att det blev så :(
De vart lite förvirrat i kungsbacka då den andra gruppen oxå hängde på dit och jag blev lite förvirrad var respektive skulle. Beklagar det.
Hoppas du dyker upp igen! :)

Fredag 15:30 Götaplatsen

Körning!:hojsmilie

Paser, Cykelstyre, Peter Smedberg och jag än så länge. Häng på om tid och lust finns!

Inget uiiilande idag :rolleyes:

Tack för en lång och fin tur idag runt Tolken. 5t och 23mil blev det för min del! :)

Liten uppdatering om någon ytterliggare vill med på en tur upp mot Halden imorgon. Vi e några gbg:are som skall mötas upp vid Odinsplatsen (parkeringen mitt i) kl 0900 för sen färd upp till U-A och där möta upp Trestadsgäng för vidare tur i Bohusslän, Dalsland och Norge.
Så om nån mer vill med, 0900 odinsplatsen. Vi åker ganska exakt då för vi skall möta upp dom i U-A kl 1000.
Tråd: http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=165660

Ja tack till de som va med...en riktigt najs tur på goa vägar.
:hojraket

Ja, det är riktigt underbara vägar där :)
Ska bli spännande att se och köra vägarna imorgon!

Last edited:
Jepp det va trevligt! Dessutom överlevde jag flygande italienska projektiler :gnissla Men det man inte dör av härdar :tummenupp

Orkade fan inte upp till 9 då det andra gänget stack ... men är det ingen som är sugen på att åka i "vanlig" tid eller??

\m/

Jepp det va trevligt! Dessutom överlevde jag flygande italienska projektiler :gnissla Men det man inte dör av härdar :tummenupp

Haha, ja det var tur att det inte var något tyngre:) även småprylar kan ta rätt hårt i 180..
Kul liten körning det lilla jag var med, verkar gå att få reda på nya små vägsträckor i de där trakterna hela tiden..

Asså jag ställde klockan å så men jag var så jävla seg:rolleyes:

Hoppas ni märkte ut på kartan vad som var bra å vad som var bös!

\m/

Förutom transportsträckan till U-A så var nästan alla vägar helt underbara. Har lite koll på hur turen gick, tror jag. Det var iaf årets bästa tur :)

Nån som är sugen på att köra om nån timma?

Förutom transportsträckan till U-A så var nästan alla vägar helt underbara. Har lite koll på hur turen gick, tror jag. Det var iaf årets bästa tur :)

Nån som är sugen på att köra om nån timma?

Du skulle ha ringt mig, så hade jag säkert pallrat mig ur soffan :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT