Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Låter bra .... jag är på gp då.
Mvh philip

Till klassegbg:
kan du inte haka på 18:30 vid gp

Last edited:
nån som ska med ut o köra ikväll?

Ngn som skall ut imorgon?! Vi hoppas väl på uppehåll mellan 12 -15 eller hur!!!

:yoparty :Bugar

Jag försöker samla några för samåkning , vi samlas på mc-parkeringen utanför hardrock-cafe kl 20

Låter bra .... jag är på gp då.
Mvh philip

Till klassegbg:
kan du inte haka på 18:30 vid gp

är det många som träffas kl 18,30?

Last edited:
Varning för dem som inte checkar på körtråden innan de drar till GP

Var så ruskigt besviken idag, så finner knappt ord för det hela =) Kom hem sent i går natt 05:00 ställer klockan på 11:00 för att hinna... Går upp mer eller mindre i sömnen tittar ut, SOL! Nu blir det köra av på GP tar maten i bilen och åker 1 mil mot hojen. SLänger på mig skinnstället och bränner iväg de 3milen mot GP. Kommer fram 11:59 efter att ha svurit över att det varit rött på ta mig fan alla rödljus och det är nog minst 5-6 st innan jag kom fram.

Inte en hoj så långt ögat kan nå. Parker och lägger mig och vilar, de kommer nog snart. Tiden tickar.. till slut går jag iväg och handlar en macka. när jag ätit upp den så drar jag då är klockan 13:00 och jag funderar på varför det just idag inte kom en enda? Det brukar ju vara körning vid 12:00?? Är det mindre drag på söndagar? :va

Det brukar ju vara körning vid 12:00?? Är det mindre drag på söndagar? :va

Surt att du fick vänta på ingenting :(. Idag var väl vädret lite för ostadigt så kanske stannade folk hemma just därför?

Men i regel så brukar det ju vara bättre drag på lördagar (som igår t ex, tack för sällskapet och turen). Tror det är många som går ut på lördagen och då således är bakfulla på söndagen. Testa komma dit en lördag nästa gång :tummenupp.

Jag är sugen på en sväng nu i eftermiddag. Några som är på vid 16-snåret? Eller 18 kanske?

Tack för gott sällskap på turen igår även om den för vissa blev väl sen

Någon som har en tillförlitlig väderprognos för eftermiddagen?

Tänker mig kanske en tur kring 15-tiden

/BW

av er som tänkt att köra idag, är de nån av er som kan tänka er åka mot trollhättan?
jag ska åka dit å lite snabbt köpa ett par mc-stövlar å handskar åt en kompis. jag kan åka när de passar er om jag får lite sällskap :P

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT