Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Ahh, då måste jag snabba mig!! ledig idag o vill åka... dock är jag n00b, men men...

Svårt att hita åkare på lediga vardagar...

**Edit, menade du 1400 på fredag skropan?

Hakka skrev:
Ahh, då måste jag snabba mig!! ledig idag o vill åka... dock är jag n00b, men men...

Svårt att hita åkare på lediga vardagar...

**Edit, menade du 1400 på fredag skropan?
nej fan,nu idag torsdag :tummenupp

Ska ni ut och finåka på lördag och söndag?

Jag är ledig hela fredagen, nån mer? Skall vi dra ihop några st och köra en tur med lite lunch osv? Start 10:00 eller nåt?

:squid

Återfinns kroppsligen med motorciclissimo på GP exactamentum twelvehundred hours om någon vill svänga turledes med undertecknad. :tummenupp

Jag ska träna lördag eller söndag och åka hoj lördag eller söndag.
Vilket som blir vilken dag får ödet bestämma.
(Nej jag kan inte göra bägge samma dag. Så lite tid har man när man är tvåbarnsförälder :huvet )

Åka - fast kvällstid

Hej!

Jag är rätt ny i stan och rätt ny med en gammal tvåhjuling. När jag läser forumet verkar det som att alla gemensamma aktiviteter inträffar mitt på dagen. Finns det någon här som vill träffas och åka lite på kvällarna, efter arbetstid, hänger jag gärna med. Det skulle vara kul att få veta vilka vägar som är bra att åka på...

Ingen verkar va intresserad och jag hinner inte till halv... så ja är där vid 15 istället så kanske rakbladet hänger på?

Miss_Orchidee skrev:
Ingen verkar va intresserad och jag hinner inte till halv... så ja är där vid 15 istället så kanske rakbladet hänger på?
Hade gärna gjort det, men skall hämta Amadeus på dagis nu kl. 15...

Miss_Orchidee skrev:

Jag är på jobbet fortfarande. Någon som är sugen om en timme eller två?

ok, ja måste dra till varberg vid halv 6 så jag har bara en kortis nu, men om nån vill så kan vi köra en liten tur runt hellingsjö eller ner mot kungsbacka hållet till....

ingen va vid gp vid 15.. :(

Miss_Orchidee skrev:
ok, ja måste dra till varberg vid halv 6 så jag har bara en kortis nu, men om nån vill så kan vi köra en liten tur runt hellingsjö eller ner mot kungsbacka hållet till....

ingen va vid gp vid 15.. :(

Det blir lite stressigt med en tur runt Hällingsjö nu om du måste åka halv 6 va. En annan dag kanske...

50-taggarna utanför bubbles på avenyn menar du?

**// Btw, 12.00 i mon vid GP som vanligt? Aldrig varit med förr, alltid jobbat :( men i mon ledig.

Last edited:
Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...