Stora könsbytetråden

Min åsikt:
Könet bestäms utifrån våra gener.
Detsamma gäller hudfärg, längd, ögonfärg, hårfärg, skallighet och i princip det mesta som gäller våra kroppar. Gentekniken befinner sej ännu på experimentstadiet, så ens gener är inget man bestämmer över själv utan det gäller att göra det bästa av situationen.
Lika lite som man kan välja sitt kön kan man välja att vara delfin, gädda, ponny eller vadfansomhelst.

Därför bör könsbyte inte vara möjligt i rent juridisk mening.
Däremot bör såklart folk få operera sej hur de vill, för egna pengar naturligtvis.

Min åsikt:
Könet bestäms utifrån våra gener.
Detsamma gäller hudfärg, längd, ögonfärg, hårfärg, skallighet och i princip det mesta som gäller våra kroppar. Gentekniken befinner sej ännu på experimentstadiet, så ens gener är inget man bestämmer över själv utan det gäller att göra det bästa av situationen.
Lika lite som man kan välja sitt kön kan man välja att vara delfin, gädda, ponny eller vadfansomhelst.

Därför bör könsbyte inte vara möjligt i rent juridisk mening.
Däremot bör såklart folk få operera sej hur de vill, för egna pengar naturligtvis.

Nu framkallade du en enorm lust hos mig att vilja bli gädda. Jag visste att jag är född i fel kropp.
Finns det någon som kan hjälpa mig?

Jag brukar byta till den andra kön på bolaget när den går snabbare, men nu när jag läser i den här tråden blir jag orolig om jag har gjort något oåterkallerligt och dumt..:va:confused:

Jag brukar byta till den andra kön på bolaget när den går snabbare, men nu när jag läser i den här tråden blir jag orolig om jag har gjort något oåterkallerligt och dumt..:va:confused:

Ja, helt klart, för när man byter KÖ, på bolaget så skrivs det utan "n".

Förslaget känns borgerligt allians-desperat att PKa för att få ökad acceptans från HBTQ-minoriteten.
Jag säger nej till yngre transor!

Aahh mannen jag bytte kön till svart kvinna, men det sög ju phett trots big booty å allt va, fick gå sfi å grejer va, så nu e jag vanlig vit halvkeff snubbe igen waaa va ja sakna ballen va!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti