Stora gruskörartråden.

Jag är sugen på att ta en tur i em. Det är ju rätt kort varsel och den här tråden är ganska död. Gör ett försök ändå. Nånstans efter tolv vill jag ut o åka.

Är det någon som vill följa med?

Mark
Mob: 0730-362885

:hojsmilie

Jag är sugen på att ta en tur i em. Det är ju rätt kort varsel och den här tråden är ganska död. Gör ett försök ändå. Nånstans efter tolv vill jag ut o åka.

Är det någon som vill följa med?

Mark
Mob: 0730-362885

:hojsmilie

Ja Det ser ut att ha hänt lika mycket här som jag har varit inne på tråden... dvs noll på ett par år...:confused:

Men Hoj utbytt mot tung grussprättare där få underlag ska sätta stopp.. Dock ute och jobbar nästan 2 veckor till. :huvet Men efter det ska väl säsongen dra igång ordentligt.:tummenupp

Jag hoppar morgondagen tror jag, lillkusinen fyllde visst 20 så det måste man väl vara med på. Tänkte först hänga med er halvvägs för jag ska till Falkenberg men det är nog bättre att jag puttrar ner själv. Har dessutom inte hunnit med någon grusväg än så det får bli lite lugna puckar nu i säsongsstarten. Gärna en annan gång dock!

Och om någon har lust så ska jag och en vän köra en Dalslandssväng på söndag, är någon intresserad så ses vi på OKQ8 vid Beryllgatan i Frölunda kl 11:00. Blir dock bara asfalt för han har en Duke men små fina vägar för det!

Edit: blir inget, pre-load skruven gick av på mitt ena gaffelben

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma