Stora drömtråden

Chase

Don´t screw with me, Ill screw you back!
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Hojar
Alla sitter nu hemma och ögnar igenom kommande modeller av hojar och ställ och nya motiv på hjälmar osv.

Därför skapar jag denna tråd där ni kan ventilera er frustration och tankar.

Skriv ner vad ni "planerar" att köpa 2010 så vi andra kan mobba dig sen när det inte blir av.

Tråden känar gott syfte också genom att man här kan se så man inte kommer med likadana saker som en annan på gaset. Tänk er stolt dyka upp med den nya hojen och ett matchande nytt ställ och hjälm så visar det sig att två till har samma saker exakt. hehe

What ever.

Jag planerar ny hoj. Ögnar mot KTM eller Husaberg. Givetvis måste jag ha nytt ställ som passar den hojtypen och crosshjälm.

Fler som har vinterdrömmar?

Ja, det är precis därför du måste köpa nytt ställ. :D:D:D:D

Jepp, plus att jag sålt det gamla.... Tänke mig rosa faktiskt :D Sett ett i italien när jag var där nyss som var sjukt snyggt, svart med lit vitt och rosa. låter gay men det var sketasnyggt.

Går det som jag tänkt på jobbfronten så ska jag börja drömma om en Busa eller Blackbird. :D

Kul med SH folk som gillar tåg. De e fina lok dom där två... :D

Last edited:
Vilket?? 2 hojar eller en FZ1?? :D
Ja jag har aldrig provkört en sån så jag har ingen aning.

FZ1-N. Jo, lite småkul e den väl. Men som på all nakna hojjar så sitter man som en:banana. Ball i stan kass längre sträckor. Dock, så är det den enligt mig den snyggaste, starkaste vettiga naken-muskelcykel.

FZ1-N. Jo, lite småkul e den väl. Men som på all nakna hojjar så sitter man som en:banana. Ball i stan kass längre sträckor. Dock, så är det den enligt mig den snyggaste, starkaste vettiga naken-muskelcykel.

Jo men jag är så förbannat spretig när jag dagdrömmer om hojar. Ena veckan är det en k1200s, nästa vecka en honda x-11 o.s.v. Så just nu e det en FZ1. Förra veckan var det k1200r. :D

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park