Stora Avgångskrävningstråden

Jag kräver att bussar, tåg, flyg och båtar avgår.

Är det kvalificerat?

BostonGurka har förresten redan avgått men jag kan inte hitta den där tråden. (Mycket bra tråd dessutom.....på sitt sätt). Det har inte inneburit några som helst hinder att fortsätta precis som vanligt. Kom ihåg det när ni kräver någons avgång. Mona är även hon ett grumligt lysande exempel på detta.

(På sätt och vis jämförde jag dig precis med Mona, Gurka).

Jag har avgått.
Från Testforumet.
När såg du mig skriva något i Testforumet senast?

Det märks att du verkligen hatar oss laktosintoleranta!

Jag har avgått.
Från Testforumet.
När såg du mig skriva något i Testforumet senast?

Det märks att du verkligen hatar oss laktosintoleranta!

Hat är ett alldeles för starkt ord, besinna dig!

För övrigt har jag i smyg övergått till valios mjölkdryck och kan inte längre äta vispgrädde så du har inget för att driva hetskampanj mot mig. (Mors gräddiga såser intages dock med förtjusning oavsett konsekvens). Uppviglare! Propagandist! Jag är för övrigt en minoritet och det finns en tråd för kränkta sådana, hamnar jag i den är det på grundval av dina påhopp.

Hat är ett alldeles för starkt ord, besinna dig!

För övrigt har jag i smyg övergått till valios mjölkdryck och kan inte längre äta vispgrädde så du har inget för att driva hetskampanj mot mig. (Mors gräddiga såser intages dock med förtjusning oavsett konsekvens). Uppviglare! Propagandist! Jag är för övrigt en minoritet och det finns en tråd för kränkta sådana, hamnar jag i den är det på grundval av dina påhopp.

Jaha, och du är förstås feminist och n***r också. Eller?

"Buhu, jag fick ingen mjölk igår. Jag är jete lacktos intollerant!"

En som aldrig har varit laktosintolerant på riktigt kan aldrig förstå vad det innebär.

I det här sammanhanget är din trovärdighet noll!

... allt det goda i livet verkar innehålla laktos ...

Så mycket för din laktosintolerans.

Jag ger mig fan på att den är full av gluten också :mad:
Fattar ni vilket trauma det är för en glutenintollerant att läsa en sån här artikel :(

Jag ger mig fan på att den är full av gluten också :mad:
Fattar ni vilket trauma det är för en glutenintollerant att läsa en sån här artikel :(

Ja, nu finns det inga andra alternativ för kulturministern än att avgå.

I ett sista desperat försök att få sitta kvar på sin post åker kulturministern till Oslo för att sjunga i anti-Breivik-kören.
Expressen skrev:
Över 40 000 samlade på torget i Oslo

40 000 människor samlades på Youngstorget i Oslo på torsdagseftermiddagen. Tillsammans samlades de för att sjunga en av de sånger som Anders Behring Breivik hatar mest - "Barn av regnbuen".

Med i kören fanns Sveriges kulturminister Lena Adelsohn Liljeroth.

I fredags sade Behring Breivik att Nielsen är marxist och tog upp sången som ett exempel på hur norska barn hjärntvättas. Det handlar om Lillebjörn Nielsens Barn av regnbuen, en norsk version av Pete Seegers My rainbow race.

I dag kom över 40 000 människor till centrala Oslo för att framföra låten. Över 5200 människor hade anmält sitt deltagande på Facebook, däribland Norges kulturminister Anniken Huitfeldt. Hon kom i sällskap med andra nordiska statsråd, bland annat Lena Adelsohn Liljeroth.

- Vi gör det för att hylla alla offer, berörda och alla de som gjorde en insats den 22 juli. Några riskerade sitt liv, säger initiativtagaren Lill Hjønnevåg till VG.no.

Statsminister Jens Stoltenberg var inte med på torget men följde händelsen på tv. På Facebook skrev han: "Takk til verdens vakreste rosekor."

Men gör så klart bort sig igen genom att sjunga en sång med en text som nedvärderande anspelar på laktosfri mat.

Lillebjørn Nilsen - Barn av regnbuen

En himmel full av stjerner.
Blått hav så langt du ser.
En jord der blomster gror.
Kan du ønske mer ?
Sammen skal vi leve
hver søster og hver bror.
Små barn av regnbuen
og en frodig jord.

Noen tror det ikke nytter.
Andre kaster tiden bort med prat.
Noen tror at vi kan leve av
plast og syntetisk mat.
Og noen stjeler fra de unge
som blir sendt ut for å sloss
Noen stjeler fra de mange
som kommer etter oss

Refreng:
si det til alle barna!
Og si det til hver far og mor:
Ennå har vi en sjanse
til å del e et håp på jord.

Refreng:
si det til alle barna!
Og si det til hver far og mor:
Ennå har vi en sjanse
til å del e et håp på jord

Jaha, och du är förstås feminist och n***r också. Eller?

"Buhu, jag fick ingen mjölk igår. Jag är jete lacktos intollerant!"

En som aldrig har varit laktosintolerant på riktigt kan aldrig förstå vad det innebär.

I det här sammanhanget är din trovärdighet noll!

Jag tror inte jag är laktosintolerant men däremot känns det som om min tolerans mot somliga laktosintoleranta börjar övergå i intolerans. Laktastaliban!:mad:

Mjölk är livet! :Emma

Edit;

Mjölk ger starka ben! :Emma

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär