Stora Öldrickartråden

grön-x

Ny medlem
Gick med
2 May 2005
Hoj
zx10 r
Jag tänkte att nu när det är sommar snart kommer det säkert att drickas en och annan öl:tungan så här kan vi ju lägga ut om vi skall ut och göra något och vill ha sällskap:yoparty (obs inte lura någon att dricka jättemånga öl om det är hojväder dan efter)Hoppas att vi får en trevlig sommar:tummenupp

tar just min första öl nu vet inte riktigt vart jag skall än om någon har en plan för kvällen skriv eller ring mig 0707606697:fyllisar :öl

jag funderar allvarligt på att köra en fjortis fylla och sätta mig i en park och dricka öl för att sen gå ut på stan

vem vill haka på 0735076012

Vi går ut nu om en stund. Förrst Hard Rock sedan får vi se var kvällen leder oss till. Förmodligen Rock baren ;) Ring om det låter intressant 0737108279 // Robban ( hade vart roligt att träffa några av er)

Suttit hemma och grillat och druckit öl/sprit och dricker fortfarande öl och har gjort detta i 2 dar nu. Gôtt som helvete.

After Work idag kanske? Vart? kom med förslag :)

AW på ????? ikväll kl. 19 och frammåt

1. Blomman
2. Fosgate
3. Paser (ev)
4. Xylitol, ?? -Troligt
5.
6.
7.

Ja, vi sätter oss någonstanns där det finns plats och sol, så vill ni komma med så är det bara att slå en pling, ALLA är välkommna :)

Blomman/Stephanie 0735-42 97 88

Ikväll blir de lite öl på stan om någon är sugen, slå en pling: 0733-67 12 45. :öl

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back