Stor Utförsäljning på FUNBIKE

MindLess

UndraVadSkaMan
Gick med
1 Jun 2007
Hoj
KTM 990 Supermoto 2009
Ramlade in på FUNBIKE hemsida http://www.funbike.se/och såg att butiken upphör. Dom har stor utförsäljning, 40-80% rabatt på allt i butiken till helgen. Man får nog ta sig en sväng förbi å se om man kan göra några fynd :tummenupp

ingen onlineshop. Trist

Kommer nog kika förbi. Måste inhandla ett par nya hadskar då dom jag köpte för säsongen inte känns nå vidare :(

Ja man får hoppas att det är en seriös utförsäljning. För några år sedan hade de en auktion som smälldes upp med stora rubriker. Jag var där och tänkte köpa en fin HD och kanske något mer. Det som hände med objekt som inte kom upp i nära normalpris var att utoparen sa -Då går den går till telefonbudgivare. Samma hojar fanns sedan kvar i butiken under lång tid och såldes uppenbarligen inte på "telefonbud". Vissa köpare gick dock nöjda därifrån men det blev inte många sålda den dagen som jag såg.

Vad säljer dom för skinnställsfabrikat? Funderar på ett nytt raceställ stl 52.

fan jag har ju tänkt köpa en topbox men att åka ända dit i helgen är knappast aktuellt.

Jaja får väl leta vidare på blocket :P

någon som vet om dom även säljer av sin bromsbänk ??

är det någon som vet vad dom har i butik eller hur man kan ta reda på det?
någon som vart där nyligen?
går varken att maila eller ringa dom tydligen

är det någon som vet vad dom har i butik eller hur man kan ta reda på det?
någon som vart där nyligen?
går varken att maila eller ringa dom tydligen

Jag har varit förbi butiken ett flertal gånger under vintern. Det har varit stängt sedan årsskiftet utan någon info i fönstret. Troligtvis konkade dom vid årsskiftet och konkursförvaltaren håller på nu. Dom värdefulla grejjerna är säkert redan borta.

Jag har varit förbi butiken ett flertal gånger under vintern. Det har varit stängt sedan årsskiftet utan någon info i fönstret. Troligtvis konkade dom vid årsskiftet och konkursförvaltaren håller på nu. Dom värdefulla grejjerna är säkert redan borta.

Är sugen på AGV:s utgående T-2 hjälmar, du vet inte om dom har eller har haft sådana ?

Kan inte AGV:s sortiment men dom sålde AGV hjälmar så chansen finns.

Dum fråga egentligen om dom inte haft öppet sen årsskiftet :död
Åker dit och chansar. Om inte annat blir det en trevlig liten roadtrip med tjejen och hon kanske hittar något kul.

Last edited:
Fortfarande hyfsat utbud på hjälmar och skinnställ. Precis köpt en Shoei xr1100 enigma för under 3500:- helt ok. 40% på det mesta, t.ex Shoei, Berik och STR.

Last edited:
Shoei XR-1100 vit 2700:- Spegelvisir blå 720:-
SBS bromsbelägg fram 4st 700:- bak 2st 350:-
Motul kedjespray 2 burkar 110:-

Men det är en jävla kö! tmp_410-970826564.jpg

OBS!!!OBS!!!OBS!!!

Jag noterade att en del varor jag kollade på, bla vissa jackor och vissa hjälmar, hade HÖGRE ordinarie pris än det man hittar i andra butiker. Jämförde en Arlen ness jacka och den var inklusive avdragen rabatt endast 200:- billigare än ordinarie pris hos lelles.

PS: dom har VÄLDIGT mycket halvarsson handskar. I hjälmväg hade dom mycket shoei raid 2 och AGV K3.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman