Stor tekonsument

RoLLER skrev:
Jag köper mestadels olika varianter av "grönt" te. Det e nyttigare och minst lika gott om inte godare.
Ahhhha!!!Det e sånt där snoop doggy dog-te va????Såg snubben som säljer det där te:t på plattan en kväll.Det är alltså därifrån alla mysko filmideer kommer??? :hihi

Jag och en polare drack te i ölglas en gång när vi skulle hålla oss vakna en hel natt. Det var 4-literskastruller som gällde den gången :brinnerup

Ok, det var för 10 år sen :1pajas

Coola Ola skrev:
Självklart stavas det té. Stavningen med h i mitten har jag aldrig förstått mig på men jag förstår å andra sidan inte varför man heter t.ex. Janzon eller Christian heller.
Maken till pessemist, messerscmitt och högmodig pojvasker får man leta efter, Lighten up..

Sluta bitcha i alla trådar ola :4skrika

(inte så arg som jag låter, dock inte ironisk :tummenupp )

Det där med försämrat järnupptag pga. te drickning löser man enkelt genom att dricka lite apelsinjuice eller äta frukt har jag lärt mig av en dietist för länge sedan. Inte för att jag vet säkert med det borde väl ha nånting med antioxidanter att göra!?

Är jag ensam om att inte kunna dricka te ? Jag har försökt men varje gång det varma vattnet landar i magen så mår jag bara dåligt. Dricker inte kaffe heller.

Bikerbitch skrev:
Är jag ensam om att inte kunna dricka te ? Jag har försökt men varje gång det varma vattnet landar i magen så mår jag bara dåligt. Dricker inte kaffe heller.

Det är något allvarligt fel på dig. Stig åt sidan och lämna platsen åt någon fungerande människa! ;)

Skämt åsido, vet fler som har det likadant. Hur är det med andra varma drycker? Haft en kompis som tyckte att allt varmt att dricka var vämjeligt...

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back