asfalt svarvare
pain in the ass
drivet sitter på VÄ sida på första länken, på HÖ på andra länken- så bara till att välja och vraka på vilken sida du vill ha det
//jj

//jj
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fyrkantsramrören är väl demonterbara- lås inte in dej på dom, dom går att ändra på vid behov (tillför inte så värst mycket i styrka), svetsa och donas lär du ju få göra ändå.
tänk på framhjulets rörelse så att motor/ kylare går fritt vid fullt intryckt.
//jj
Om man hittar ett insug från en yamaha raptor 660 av viss årsmodell så kan man köra med en förgasare, här kommer ett klipp på en ombyggd yamaha xt550 http://www.youtube.com/watch?v=aZok-mFWTss&list=UU4ziD0cjhxtVdqbCoiHF03AHaha ja SZR660 är verkligen ful. Att "klä om" den är verkligen en välgärning. Fanns ju färdiga trimkit i 3 steg hos ÅF när den var ny dessutom.
Jag har iaf slopat 150cc motorn mentalt, jag har byggt för många småhojar senare år, det får räcka.
Nackdelen med XT/TT är att behöva klydda med dubbla förgasare och dessutom går de skit utan luftburk.
Skrotarna är ju fyllda med stånkor, fast det är svårt att köpa en motor med all kringutrustning av dem.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |