Stor mobil och MC åka?

Jag har knäckt ett antal revben vid 2 olika tillfällen pga jag haft plånboken i innerfickan. Med mobil kan man säkert knäcka fler.

Min telefon sitter på styret med laddning, använder den ibland som GPS. Och för alla som sedan blir oroliga att man inte kommer åt telefon efter att man har kvaddat eller kört på en (insert your choise of animal) så säger jag bara; blåtand.

Har en note 2.. 5.5".
Funkar lika bra i jeansen,.. Som att stoppa den i mc jackan om det behövs. Åkte skidor förra vintern med den också.. Vanesak om man tycker mobilen är för stor antar jag.

Minns när jag kom till jobbet med en s2:a för nåt år sen å alla tyckte den var helt otroligt stor..

Tyvärr så finns det så sjunk mycket otympliga och/eller usla telefoner på marknaden, har man inte tänkt längre än så när man skiljdes från slantarna får man gott vackert använda en ryggsäck.

Jag har mobilen i innefickan på jackan eller i benfickan på byxan beroende på vad för kläder jag använder. När jag körde i raceställ brukade jag ha en liten väska hängande runt nacken med mobil, plånbok och kondomer i.

har haft note 2 och nu har jag S4an och får plats utan problem i min innerficka på skinnstället :)
Kan tillomed trycka ner plånboken om man vill :)
Allt beror väl vad för ställ osv man har :)

har haft note 2 och nu har jag S4an och får plats utan problem i min innerficka på skinnstället :)
Kan tillomed trycka ner plånboken om man vill :)
Allt beror väl vad för ställ osv man har :)

Har för mig att Boris kommenterade ett inlägg jag gjorde när min plånbok knäck mina revben för andra gången. Minns jag rätt så är Boris läkare och han berättade att han sett mååånga revben som knäckts av plånblcker.

Köp en hållbar och vattentät med bluetooth. Ha den i kutsen och ett headset under hjälmen

Har en liten mobilficka runt halsen innanför tröjan med bankkort, körkort och mobil (Samsung S4) i. Funkar fint! :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT