Filmad i trakterna? Lägg upp den på nätet så vi får seexistenz skrev:Klart Dumheter 1 kommer visas, och ni ska få stå på scenen och hänga hundhuvud och förklara er körning för den förargade publiken
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Filmad i trakterna? Lägg upp den på nätet så vi får seexistenz skrev:Klart Dumheter 1 kommer visas, och ni ska få stå på scenen och hänga hundhuvud och förklara er körning för den förargade publiken
![]()
![]()
mb skrev:Filmad i trakterna? Lägg upp den på nätet så vi får se![]()
Gradda skrev:Synd att de va nu i helgen.... är ju ungdomensdag här i solle nu på lörda å en massa band å artister ska ju spela då...får se hur jag gör, men kanske dyker förbi en sväng eventuellt....
![]()
ok,kan skicka ett pm på fre kväll eller på lör morron senast 9.00 om jag drar upp,mycket att stå i nu sista dagarna på semestern,varit lite slö tidigareHolger skrev:är eventuellt sugen på att hänga med upp en sväng men bara över dan/kvällen isåfall sen glider jag hem.
Lam-Kaka skrev:existenz: var kommer rund turen åkas?(ungefär), hinner tyvär inte till badhus parken till kl13:00. jobbar till kl 15:00 men ska försöka smita lite tidigare sen så tar det 30-40 min till östersund.![]()

Titan_Linkan skrev:Den tiden då du slutar kommer nog alla vara vid Motorexpo. men sen kommer TitanMc dra iväg någonstans. Häng med där då!![]()
Kommer nog troligen bli en gsx1000r + zx9 med också
, värst att zx9 är en touring hoj
, men tala inte om det för han som kör den
. Vi lär åka in en sväng imorgon också runt 20:40-21:00 lär vi va med macdonken om det inte blir för många om vägar ditt.
bastardåkare vill jag se här....
väder men d får vi hoppas på att d inte blir...Lam-Kaka skrev:GivitvisKommer nog troligen bli en gsx1000r + zx9 med också
, värst att zx9 är en touring hoj
, men tala inte om det för han som kör den
. Vi lär åka in en sväng imorgon också runt 20:40-21:00 lär vi va med macdonken om det inte blir för många om vägar ditt.
Plupp skrev:Man börjar nästan känna sig lite utlämnad som bastardåkare mot alla sporthoja...![]()
Merabastardåkare vill jag se här....
I morrn blire nog fanom inte d blir
väder men d får vi hoppas på att d inte blir...
Titan_Linkan skrev:Hörru mannen! vi drar ut nu och rockar lite! Drar till Glenn och kollar hur han jobbar!
Jompas skrev:Hörru du lam-kaka jag tror jag hänger på! Ska bara in i garaget ikväll å byta olja o filter så ska vi se på fan om inte vädret håller i sig sen!!! kom upp till åre ikväll kan vi dricka kaffe & byta olja!!!![]()
För d e fri sprit å taxi hem se... Hmm, nästan iaf. 
existenz skrev:Ja gör det, tar ju bara 45min att åka från Sollefteå och hit... ta med dig ett gäng polare också så blir resan roligare![]()
tar snarare runt 2timmar om man avrundar uppåt...Gradda skrev:hade det tage 45min att köra till ö-sund hade jag lätt kommit förbi en sväng! men jag kör inte 18mil om på 45min är jag rädd..tar snarare runt 2timmar om man avrundar uppåt...
, ja men säg 2 timmar då, räcker om du åker kl 11.00 då är du här till 13.00 sen åker du med på crusingen som är klar ca 15.00-16.00, då är du ju iaf hemma till 17-18 någon gång, sen får du ju givetvis gärna stanna hela kvällen kommer bli en grym partykväll efter crusingen också... förmodligen MYCKET roligare än en ungdomskväll i Sollefteå

Plus att det pågår en ombyggnad av vägen genom Ragunda. En par kilometer kanske med grov makadam. Om de inte fått ordning på det nu dvs...existenz skrev:Ja just det 125'a såg inte det, ja men säg 2 timmar då, räcker om du åker kl 11.00 då är du här till 13.00 sen åker du med på crusingen som är klar ca 15.00-16.00, då är du ju iaf hemma till 17-18 någon gång,

existenz skrev:Klockrent väder! Inte länge kvar till crusingen nu, hoppas det blir en bra upplösning!![]()
![]()
Glenn_ skrev:Ja de verkar som att vädergudarna är med oss!![]()

|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |